بتای خصوصی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League آغاز شد

این بتای خصوصی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا ۳ روز دیگر روی کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield

بازیکنان دعوت شده برای تجربه نسخه آلفای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است همکاری‌های گسترده‌ای جهت بهبود شرایط بازی تا پیش از انتشار با استودیوی بازی‌سازی راکستدی (Rocksteady) داشته باشند. اگر شما هم یکی از ثبت‌نام کنندگان هستید، می‌توانید پلتفرم مقصد خودتان را از طریق سایت اصلی بازی انتخاب کرده و کدی برای دانلود و تجره آن دریافت کنید.

Suicide Squad: Kill the Justice League

حجم دانلود نسخه آلفای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در کنسول پلی‌استیشن ۵ برابر با ۳۷.۳ گیگابایت و در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هم تقریبا ۴۲.۳ گیگابایت است. این حجم با توجه به اینکه نسخه کامل به فضای نصبی ۶۵ گیگابایتی (حداقل در رایانه شخصی) نیاز دارد، قابل توجه است. بتای خصوصی این بازی بر اساس اطلاعات تا تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در دسترس است و شرکت‌کنندگان باید یک توافقنامه عدم افشای اطلاعات را امضا کنند، بنابراین منتظر هیچ فیلمی از گیم‌پلی نباشید.

آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی راکستدی در نهایت قرار است در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ راه به صورت جهانی منتشر شود و نسخه Deluxe اجازه دسترسی زودهنگام در ۳۱ ژانویه را به بازیکنان خواهد داد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از شرکت‌کنندگان این رویداد خصوصی برگزار شده از سوی استودیوی بازی‌سازی راکستدی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید


پی‌ سی گیمرهای ایرانی در حال انقراضند؟

حیات وحش و حیوانات به بازی GTA Online اضافه می‌شوند - ویجیاتو

source

توسط