این خودروساز اطلاعات و جزئیاتی را درمورد فنرهای فاکس ۲.۵ اینچی و سیستم تعلیق آن منتشر کرده است.
مخزنهای piggyback در بخش عقب تعبیه شدند و گرما را کاهش میدهند. یک واحد کنترل کامپیوتری وجود دارد که بسته به نوع حالت رانندگی (Normal Tow/Haul , Sport , Slippery , Off-Road , Rock Crawl , Baja) تنظیم میکند. سنسورها نیز بر هر چرخ نظارت میکنند و تنظیمات را طبق شرایط تغییر میدهند.
![معرفی فورد رنجر رپتور 2024](https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/32436369-47b5-4496-a4b6-ecc5afcf07c6/Content/123 (1)638368731115439334.jpg)
![معرفی فورد رنجر رپتور 2024](https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/32436369-47b5-4496-a4b6-ecc5afcf07c6/Content/123 (1)638368731115439334.jpg)
![معرفی فورد رنجر رپتور 2024](https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/32436369-47b5-4496-a4b6-ecc5afcf07c6/Content/123 (1)638368731115439334.jpg)
![معرفی فورد رنجر رپتور 2024](https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/32436369-47b5-4496-a4b6-ecc5afcf07c6/Content/123 (1)638368731115439334.jpg)
![معرفی فورد رنجر رپتور 2024](https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/32436369-47b5-4496-a4b6-ecc5afcf07c6/Content/123 (1)638368731115439334.jpg)
![معرفی فورد رنجر رپتور 2024](https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/32436369-47b5-4496-a4b6-ecc5afcf07c6/Content/123 (1)638368731115439334.jpg)
عملکرد بایپس در شوکها، میرایی مختلفی را ایجاد میکند. دهانههای سیلندر، مایع داخل را کنترل میکنند. وقتی پیستون به انتهای بالایی یا پایینی میرسد، کشش بیشتری ایجاد شده و از پایین و بالا رفتن دمپرها جلوگیری میکند. همچنین اتصال Watts و بازوها اجازه نمیدهد که محور عقب به چپ و راست حرکت کند.
شاسی های این تراک تقویت شده و بنابراین با وجود استحکام بیشتر، به راحتی مسیرهای سرسخت را طی میکند. شوکها و ضربهگیرهای عقب و جلو تقویت شده است.