این خودروساز اطلاعات و جزئیاتی را درمورد فنرهای فاکس ۲.۵ اینچی و سیستم تعلیق آن منتشر کرده است.

مخزن‌های piggyback در بخش عقب تعبیه شدند و گرما را کاهش می‌دهند. یک واحد کنترل کامپیوتری وجود دارد که بسته به نوع حالت رانندگی  (Normal Tow/Haul , Sport , Slippery , Off-Road , Rock Crawl , Baja) تنظیم می‌کند. سنسورها نیز بر هر چرخ نظارت می‌کنند و تنظیمات را طبق شرایط تغییر می‌دهند.

معرفی فورد رنجر رپتور 2024

عملکرد بای‌پس در شوک‌ها، میرایی مختلفی را ایجاد می‌کند. دهانه‌های سیلندر، مایع داخل را کنترل می‌کنند. وقتی پیستون به انتهای بالایی یا پایینی می‌رسد، کشش بیش‌تری ایجاد شده و از پایین و بالا رفتن دمپرها جلوگیری می‌کند. همچنین اتصال Watts و بازوها اجازه نمی‌دهد که محور عقب به چپ و راست حرکت کند.

شاسی های این تراک تقویت شده و بنابراین با وجود استحکام بیش‌تر، به راحتی مسیرهای سرسخت را طی می‌کند. شوک‌ها و ضربه‌گیرهای عقب و جلو تقویت شده است.

source

توسط