کش و قوص های مجازی در رابطه با معرفی ZTE nubia Red Magic 9 Pro به پایان رسید و حال شاهد عرضه و معرفی رسمی این گوشی هستیم. در ادامه میتوانید با اطلاعات تکمیلی و نقاط ضعف و قوت رد مجیک 9 پرو آشنا شوید.

در طول سال های اخیر نوبیا که برندی چینی بوده توانسته محصولات خوبی را در بازارهای جهانی منتشر و با ابرقدرت های این صنعت رقابت تنگاتنگی را آغاز کند. گوشی ZTE nubia Red Magic 9 Pro جدیدترین محصول از برند نوبیا است که با در اختیار داشتن یکسری مشخصات برجسته در سبک گوشی های پرچمدار، میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد. در ادامه این نقد و بررسی با اطلاعات تکمیلی رد مجیک 9 پرو آشنا خواهید شد. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو

ویژگی‌ها گوشی ZTE nubia Red Magic 9 Pro
نمایشگر 6.8 اینچی امولد با رفرش‌ریت 120 هرتز
پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3
سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری Redmagic OS 9
حافظه/رم 8/12 گیگابایت رم | حافظه 256/512 گیگابایت
دوربین‌‌ها 2 + 50 + 50 مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال
دوربین سلفی 16
باتری 6500 میلی‌آمپر با شارژ 80 وات
قیمت حدود 570 یورو

رد مجیک 9 پرو

با پایان معرفی گوشی ZTE nubia Red Magic 9 Pro باید بدانید که این محصول در 23 نوامبر 2023 مطابق با 2 آذر 1402 در یک روز معرفی و وارد بازارهای جهانی شد. خوشبختانه تا به امروز روند محبوبیت و فروش گوشی در بازارهای جهانی صعودی بوده است که اگر به دنبال آشنایی بهتر با این گوشی هوشمند هستید میتوانید با ما در ادامه همراه باشید.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی رد مجیک 9 پرو میزبان یک سایز 6.8 اینچی بوده که مدل آن از نوع AMOLED میباشد. این صفحه نمایش با پشتیبانی از 1 بیلیون رنگ میتواند نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و 1600 نیت را برای شما به ارمغان بیاورد. نسبت صفحه نمایش به بدنه روی 89 درصد قرار گرفته است که تقریبا میتوان گفت تمام بخش جلویی گوشی را صفحه نمایش احاطه نموده است. رزولوشن تصویر روی 1116 * 2480 پیکسل قرار گرفته و تا 400 ppi به شما بازدهی میدهد. با این مشخصات ذکر شده میتوان گفت که این محصول جدید یکی از گزینه های برجسته در حوزه گیم و تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا بوده است که در این زمینه محدودیتی مانع راه شما نخواهد بود.

مشخصات سخت افزاری

رد مجیک 9 پرو


سری گوشی های رد مجیک مانند دیگر برندهای مطرح میزبان سیستم عامل مخصوص به خود هستند که بدنیست بدانید گوشی رد مجیک 9 پرو با پشتیبانی از اندروید 14 و رابط کاربری Redmagic OS 9 میتواند ویژگی های ابزاری و نرم افزاری خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

جدیدترین نسل از تراشه های اسنپدراگون برای شما در این محصول بکارگیری شده که باید بدانید تراشه یا همان چیپست مرکزی گوشی اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده که سرعت و راندمان عالی آن میتواند بسیاری از مشکلات شما در دستیابی به یک گوشی سریع را تحت پوشش قرار دهد. سی پی یو هشت هسته ای با مشخصات Octa-core (1×3.3 GHz Cortex-X4 & 5×3.2 GHz Cortex-A720 & 2×2.3 GHz Cortex-A520) به راندمان بهتر تراشه کمک شایانی خواهد نمود.

اما پردازنده گرافیکی رد مجیک 9 پرو از نوع Adreno 750 بوده که با قدرت و مشخصات برجسته ای که در اختیار داشته میتواند تمام بازی های گرافیکی اندروید را بدون مشکل بارگذاری کند. با وجود مشخصات عالی در صفحه نمایش و ارتباط عالی آن با پردازنده گرافیکی میتوان این مورد را تضمین کرد که شاهد افت کیفیت در این محصول نخواهید بود زیرا مدل صفحه نمایش که از نوع امولد بوده میتواند زیبایی و شفافیت خوبی را در معرض دید قرار دهد.

رد مجیک 9 پرو


در بخش حافظه داخلی و رم رد مجیک 9 پرو شاهد انتشار گوشی در 3 مدل هستیم. این موارد به ترتیب عبارت اند از: حافظه داخلی 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایت و در نهایت حافظه داخلی 512 گیگابایت با رم 12 گیگابایت که این موارد بی تردید روی افزایش سطح محبوبیت محصول نقش مهم و موثری خواهد داشت.

همچنین بخوانید :

همانطور که شاهد بودید در بخش سخت افزاری گوشی ضعف یا ایراد خاصی دیده نشد زیرا نوبیا با بکارگیری روش های نوین و تراشه های مرکزی و برجسته روز دنیا دست به ساخت این محصول زده است و همین امر عامل مهمی روی تقویت سخت افزاری آن شده است. در ادامه شما را با دیگر بخش های مهم گوشی نظیر دوربین آشنا خواهیم نمود.

مشخصات دوربین

استفاده از یک دوربین 3 گانه قدرتمند به شما این قابلیت را میدهد تا در هنگام تصویر برداری و یا فیلم برداری شاهد کیفیت بسیار خوبی باشید. لنز اصلی بکارگیری شده در بخش واید دوربین میزبان لنز 50 مگاپیکسلی بوده است که برای ultrawide نیز یک لنز با همین قدرت یعنی 50 مگاپیکسل کیفیت درنظر گرفته شده است. دوربین دیگری که مربوط ماکرو بوده از لنز 2 مگاپیکسلی بهرهمند است که تلفیق این موارد به شما امکان ثبت تصاویر زیبایی را میدهد. در هنگام فیلم برداری با دوربین اصلی میتوانید به کیفیت و فریم بندی های مختلفی اعم از 8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps دسترسی داشته باشید که این مورد یکی دیگر از ویژگی های برجسته از گوشی رد مجیک 9 پرو بوده است.

همچنین بخوانید :

اما دوربین سلفی محصول با برخورداری از یک لنز 16 مگاپیکسلی و پشتیبانی از HDR میتواند کیفیت معمولی را برای ثبت تصاویر در اختیار شما قرار دهد که برای فیلم برداری فقط 1080p@30/60fps برایتان درنظر گرفته شده است که شاید از نگاه برخی کاربران دوربین سلفی گوشی یک ضعف برای آن شمرده شود ولی باید بدانید که بسیاری از گوشی های برجسته امروزی از این کیفیت بهره مند نیستند.

مشخصات باتری و قیمت

رد مجیک 9 پرو


باتری بکارگیری شده در رد مجیک 9 پرو میزبان یک ظرفیت 6500 میلی آمپری بوده که این قطعه برای گیمرها و اشخاصی که دوست دار فیلم و سریال هستند یک مزیت عالی محسوب میشود. برای شارژ این باتری قدرتمند یک شارژر فست 80 واتی با پشتیبانی از PD3.0 درنظر گرفته شده که این مورد میتواند در مدت زمان کوتاهی شارژ گوشی را از 0 به 100 برساند که در این زمینه اطلاعاتی در دسترس نیست.

اما قیمت اولیه و پایه محصول با توجه به اطلاعات بدست آمده روی 570 یورو تنظیم شده است که به قیمت امروزی یورو چیزی حدود 28 الی 30 میلیون تومان خواهد بود. نظر شما نسبت به این محصول چیست؟ با ما همراه باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی بخش های مختلفی از گوشی رد مجیک 9 پرو به پایان رسید که در این زمینه سعی نمودیم شما را با اطلاعات تکمیلی محصول آشنا کنیم. اگر در رابطه با این گوشی سوال یا ابهامی نظر شما را به خودش جذب کرده ، میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و اطلاعات و سوالات مدنظر خود را با کارشناسان پلازا در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط