دستگاه PS5 Pro ارتقا یافته سونی با CPU و GPU تقویت شده خود، احتمالاً برای بازی GTA 6 راکستار که به تازگی معرفی شده است عالی باشد.

سرانجام، Grand Theft Auto 6 رسماً معرفی شد و باورنکردنی به نظر می‌رسد. شکی نیست که Rockstar یک کار فوق‌العاده انجام داده است؛ اما ما باید منتظر یک خروجی بصری حتی بهتر برای این عنوان در PS5 Pro باشیم.

Rockstar به احتمال زیاد حالت ۱۴۴۰p و ۳۰FPS را در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس هدف قرار خواهد داد و احتمالاً رزولوشن پایین‌تری برای ایکس باکس سری اس در ۳۰FPS خواهد داشت. ما می‌خواهیم ببینیم که Grand Theft Auto 6 دارای حالت ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌های PS5 و XSX با رزولوشن پایین‌تر باشد (و از آپ اسکیل برای بهتر به نظر رسیدن استفاده کند).

اما… در مورد کنسول پیشرفته پلی استیشن ۵ پرو چطور؟

خوب، ممکن است بتواند یک بازی بزرگ و زیبا مانند GTA 6 را با همان ۱۴۴۰p اما به صورت ۶۰FPS به جای ۳۰FPS اجرا کند. Rockstar از فناوری آپ اسکیل AMD استفاده خواهد کرد که باعث بهبود عملکرد اجرایی و گرافیکی GTA 6 خواهد شد.

سونی از قطعات ارتقا یافته در پلی استیشن ۵ پرو استفاده خواهد کرد که پردازنده گرافیکی قوی‌تر و عملکرد مناسب‌تری خواهد داشت. ترکیبی که در اینجا بین CPU رده بالا و GPU وجود دارد باید PlayStation 5 Pro را به اجرای ۴K و ۶۰FPS تمامی بازی‌های دارای برچسب پشتیبانی از PS5 Pro و حتی ۸K و ۳۰FPS در عناوین منتخب سوق دهد.

آیا می‌توانید بزرگ‌ترین بازی تمام دوران را تصور کنید که روی قوی‌ترین کنسول تمام دوران – PS5 Pro – به صورت ۴K و ۶۰FPS یا حتی ۸K و ۳۰FPS اجرا شود؟ دیدن این باورنکردنی خواهد بود.

کنسول ارتقا یافته پلی استیشن ۵ پرو سونی دارای به‌روزرسانی‌های جداگانه CPU و GPU است، طبق آخرین شایعات:

CPUs:

  • PlayStation 5 CPU (8C/16T Zen 2 @ up to 3.5GHz)
  • PlayStation 5 Pro CPU (8C/16T Zen 2 @ low 4GHz)

GPUs:

  • PlayStation 5 GPU (36 CUs RDNA 2 @ up to 2.23GHz)
  • PlayStation 5 Pro GPU (60 CUs RDNA 3 @ up to 2.8GHz)

source

توسط funkhabari