بازی The Day Before با ۱۰ هزار نقد منفی کار خودش را در استیم آغاز کرده است

The Day Before بالاخره به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد، اما این بازی کار خودش را با تعداد زیادی بازخورد منفی آغاز کرده است. 

این بازی در حال حاضر نزدیک به ۱۲ هزار نقد و بررسی در استیم دریافت کرده است که برآیند آن‌ها «به شدت منفی» است. نقد اصلی بازیکنان به بازی The Day Before این است که ژانر خود را به صورت نادرست معرفی کرده است. بنابر گفته آن‌ها The Day Before یک عنوان MMO جهان باز بقا نیست، بلکه یک اکسترکشن شوتر است که در نقشه کوچکی جریان دارد. 


مطلب پیشنهادی:آیا «The Last of Us» نگاه ما به زامبی‌ها را تغییر می‌دهد؟نگاهی به موجودات سرگردان قارچی هیولایی
آیا «The Last of Us» نگاه ما به زامبی‌ها را تغییر می‌دهد؟

به نظر می‌رسد که این عنوان از لحاظ فنی هم مشکلات زیادی دارد و مبارزات آن‌ به خاطر لگ فراوان، اصلا لذت بخش نیست. باگ‌های متعدد نیز برای خیلی از بازیکنان مشکل ساز بوده‌اند و مانع از پیشروی آن‌ها در The Day Before شده است. شاید برای شما سوال شود که واکنش استودیو FNTASTIC به این بازخوردهای منفی چه بوده است؟

بازی Day Before

این توسعه دهنده ثبت نظر در کانال‌های سرور دیسکورد The Day Before را بسته و دلیل آن را کاهش بازخوردهای سمی اعلام کرده است. البته FNTASTIC در بیانیه خود اعلام کرده که بازیکنان منتظر آپدیت بازی باشند، چون در حال برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات فنی The Day Before هستند. 

پیرامون The Day Before حتی قبل از عرضه نیز حواشی زیادی وجود داشت و اکنون استقبال بد طرفداران، باعث شده که خیلی‌ها به موفقیت این عنوان شک داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما


بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ از نگاه ویجیاتو

بازی The Day Before با ۱۰ هزار نقد منفی کار خودش را در استیم آغاز کرده است - ویجیاتو

source

توسط