کیت های فوتبالی امروزه در میان جوانان علاقه مند به این رشته، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دادند. به تعداد زیاد شاهد این هستیم که کیت های فوتبال به جای لباس های اسپورت و یا خانگی استفاده میشه که قطعا میزان عشق و علاقه و یا زیبایی کیت ها تاثیر گذارند.

برای داشتن لباس فوتبالی با کیفیت که قیمت مناسبی داشته باشد، پیشنهاد میکنیم خرید کیت فوتبال را از پریماشاپ انجام دهید. خدمات و پشتیبانی قبل و بعد از فروش هم از جمله مواردی هست که در این فروشگاه دریافت خواهید کرد.

کیت های فوتبالی رو میشه در چند رده کیفیت تقسیم بندی کرد که بسته به کارایی و نیاز، باید انتخاب مناسب را انجام دهید. بصورت کلی تمام کیت ها در چهار دسته زیر تقسیم میشوند

  • کیت پلیری
  • کیت تک هوادار
  • کیت پیراهن و شورت ست
  • کیت ترکیبی

در ادامه قصد داریم تا خصوصیات، مزایا و محدودیت های هر دسته را توضیح دهیم تا در زمان خرید کیت فوتبال، اطلاعات شما دقیق تر باشد.

دسته اول کیت پلیری هست که بالاترین قیمت و کیفیت را دارد. قواره این دسته معمولا اسلیم فیت هست و مناسب افراد با اضافه وزن در ناحیه شکم یا پهلو نمی باشند. این کیت بصورت تک یا همان بدون شورت فروخته میشه. شورت تک ورژن پلیری در بازار موجود هست که مانند کیت پلیری قیمت بالایی دارد.

دسته دوم قیمت مناسب تری نسبت به کیت پلیری دارد و دارای قواره فری یا همان آزاد می باشد و تمامی افراد میتوانن از آن استفاده کنند. این کیت هم بصورت تک بوده و شورت تک با کیفیت مشابه با همین ورژن به سختی ممکن است پیدا شود و برای ست کردن یا باید از شورت های ساده و یا شورت دسته پیراهن شورت استفاده کنید. کیفیت پارچه و جزئیات لباس در سطح مطلوبی است.

دسته سوم کیت پیراهن شورت های ست هستند که کمترین میزان کیفیت و قیمت را دارند. هرچقدر قیمت کم جذاب است اما کیفیت پایین تر میتونه از این جذابیت کم کند. قواره این کیت آزاد هست و شورت ست دقیقا مشابه با لباس ارائه میشود. کیفیت پارچه کیت، از دسته های دیگر بصورت مشهود پایین تر است.

دسته چهارم مخصوص افرادی هست که جزئیات اهمیت زیادی برای آن ها دارد. در این دسته کیت پلیری یا لباس تک هوادار برای بالا تنه انتخاب میشه و برای شورت از بین پلیری، هواداری و شورت های ساده یکی برای تکمیل کردن ست فوتبال استفاده میشه.

نوع کیت مزایا معایب محدودیت ها
پلیری بهترین کیفیت قیمت بالا قواره اسلیم فیت
تک هواداری قیمت و کیفیت مناسب عدم مطابقت کامل کمبود شورت ست
پیراهن شورت ست آماده-قیمت عالی کیفیت پایین
ترکیبی کیفیت و قیمت قابل کنترل عدم مطابقت کامل

 

نتیجه گیری:

اگر کیفیت کیت فوتبال در حد زیاد برای شما اهمیت ندارد، کیت پیراهن شورت بهترین انتخاب شماست.

اگر قصد دارید خیلی زیاد هزینه نکنید لباس تک هواداری و شورت کیفیت ست بهترین انتخاب می باشد. البته شورت ساده هم میتونید با لباس تک تهیه کنید تا قیمت مناسب تری برای شما تمام بشود.

اگر هزینه برای شما اهمیت نداره کیت کامل پلیری بهترین انتخاب هست و بهترین کیفیت را به شما تحویل میدهد.

اگر هم کیفیت برای شما مهم است و هم مدیریت هزینه، کیت ترکیبی بهترین انتخاب شما خواهد بود.


source

توسط