بازی‌های Godus و Godus Wars از استیم حذف شدند

توسعه‌دهنده 22cans به تازگی تایید کرد که بازی‌های Godus و Godus Wars ساخته پیتر مولینو از استیم حذف خواهند شد. پیامی که در هر دو صفحه استیم بازی ارسال شده، چنین است:

22cans میل است اخبار مهمی در مورد بازی‌های Godus و Godus Wars به اشتراک بگذارد. متاسفانه، به دلیل تغییر فنی آتی در خدمات وب آمازون که بر توانایی ما در ارائه فایل‌های بازی ضروری به کاربران جدید تاثیر می‌گذارد، این عناوین از فروشگاه استیم حذف می‌شوند. لطفا خاطر جمع باشید که خریداران فعلی می‌توانند بدون وقفه از این بازی‌ها لذت ببرند.

این پست مشخص نکرده بود که بازی‌ها چه زمانی از استیم حذف خواهند شد ولی اگر هم‌اکنون به صفحه بازی‌ها سر بزنید، نمی‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.


مطلب پیشنهادی:ارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهیدفرصتی عالی برای خرید تابستانه
ارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهید

Godus در ابتدا توسط یک کمپین Kickstarter تامین مالی شد. این بازی که جانشین معنوی Populous مولینو محسوب می‌شد، توانست در طول این دوره ۵۲۶,۵۶۳ پوند جمع آوری کند.

در روزهای ابتدایی 22cans، استودیویی که مولینو پس از جدایی از توسعه‌دهندگان Fable Lionhead تشکیل داده بود، این شرکت Curiosity – What’s Inside the Cube را منتشر کرد، اثری که صدها هزار بازیکن فقط روی یک مکعب ضربه می‌زدند و هر کدام به نوبت یک آجر از مکعب را تخریب می‌کردند.

بازی‌های Godus و Godus Wars از استیم حذف شدند - ویجیاتو

در مرکز مکعب ویدئویی از پیتر مولینو وجود داشت که فقط به برنده نهایی، برایان هندرسون نشان داده شد. در پی آن ویدئو مشخص شد که هندرسون نقش بزرگی در Godus ایفا خواهد کرد و بر همه بازیکنان دیگر حکمرانی خواهد کرد.

هندرسون همچنین قرار بود یک درصد از درآمد بازی را دریافت کند. در سال ۲۰۱۷ ادعا شد که بازی هرگز به مرحله سودآوری نرسیده، بنابراین هندرسون نیز چیزی دریافت نکرد.


مطلب پیشنهادی:با SteamOS بیشتر آشنا شویدبا سیستم عامل استیک دک بیشتر آشنا شوید
با SteamOS بیشتر آشنا شوید


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

source

توسط