جانگ دونگ یون این‌بار در سریال مثل گل در ماسه وارد دنیای کشتی می‌شود و تلاش می‌کند تا دوستی و رستگاری را به تصویر بکشد. با معرفی سریال Like Flowers In Sand 2023 همراه ما باشید.

امسال برای طرفداران جانگ دونگ یون پر از اتفاقات خوب بود. با اینکه بخاطر حواشی بسیاری که برای سریال Joseon Exorcist رخ داد، دو سال وقفه در میان تمام برنامه‌های این هنرمند رخ داد، اما با آغاز سال 2023 مخاطبان سریال‌های کره ای توانستند در سریال Oasis، سریال Daily Dose of Sunshine و حالا نیز با سریال Like Flowers In Sand هنرمند مورد علاقه خود را دنبال کنند. این درام داستان جوانانی را روایت می‌کند که برای شکوفایی در زندگی، عشق و ورزش سنتی کشتی کره‌ای به نام «سریوم» تلاش می‌کنند. طبق آخرین اطلاعات به روزرسانی شده از شبکه ENA، زمان پخش سریال مثل گل در ماسه نیز 20 دسامبر 2023 (29 آذر 1402) خواهد بود و علاوه بر جانگ دونگ یون هنرماندان دیگری مانند لی جو میونگ، کیم بو را، لی جه جون و لی جو سونگ نیز در این درام بازی می‌کنند. با بررسی سریال کره ای مثل گل در ماسه همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال مثل گل در ماسه

داستان سریال مثل گل در ماسه / تعداد قسمت های سریال Like Flowers In Sand 2023 / ژانر سریال مثل گل در ماسه



داستان سریال کره ای مثل گل در ماسه حول محور کیم بک دو می‌چرخد، که عمیقا در دنیای کشتی سنتی کره‌ای معروف به ssireum ریشه دوانده است. او یکی از اعضای تیم کشتی سنتی در شهرستان گوسان است. بک دو جوان‌ترین فرزند خانواده است و با یک مشکل جدی دست و پنجه نرم می‌کند. او قول داده است که اگر این بار عنوان معتبر جانگسا را ​​در کشتی سنتی به دست نیاورد، بازنشسته خواهد شد و ورزش را رها خواهد کرد.

بک دو که زمانی به عنوان یک کشتی گیر شگفت انگیز مورد ستایش قرار می‌گرفت، اکنون زیر بار فشار شهرت از دست رفته‌اش مبارزه می‌کند. با این حال، با بازگشت اوه یو کیونگ، دوست دوران کودکی‌اش، کم کم همه‌چیز تغییر می‌کند. او به عنوان رهبر تیم مدیریت برای تیم کشتی سریوم که در آستانه انحلال است، دوباره وارد زندگی بک دو می‌شود.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال مثل گل در ماسه

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای مثل گل در ماسه آشنا شویم.

جانگ دونگ یون در نقش کیم بک دو

نقد سریال Like Flowers In Sand 2023 / زمان پخش سریال مثل گل در ماسه



جانگ دونگ یون متولد 12 جولای 1992 است. این بازیگر در عناوین دیدنی بسیاری مانند سریال “My Man Is Cupid 2023” در کنار نانا، سریال “Daily Dose of Sunshine 2023” در کنار پارک بو یونگ، سریال “Oasis 2023” در کنار سئول این آه و سریال “Search 2020” در کنار یون پارک حضور دارد.

جانگ دونگ یون را می‌توانید در فیلم “Long D 2023″، فیلم “Project Wolf Hunting 2022” و فیلم “Beautiful Days 2018” نیز دنبال کنید.

لی جو میونگ در نقش اوه یو کیونگ

هنرپیشه های سریال کره ای مثل گل در ماسه / بازیگران سریال مثل گل در ماسه



لی جو میونگ متولد 1 دسامبر 1993 است. این هنرمند را می‌توانید در آثار دیگری مانند سریال “Twenty-Five Twenty-One 2022” در کنار چوی هیون ووک، سریال “Check Out the Event 2021” در کنار آن وو یون، سریال “Kairos 2020” در کنار کانگ سونگ یون و سریال “Missing: The Other Side 2020” در کنار گو سو دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

کیم بو را در نقش جو می ران در سریال Like Flowers In Sand

زمان پخش سریال مثل گل در ماسه / معرفی سریال Like Flowers In Sand 2023



کیم بو را متولد 28 سپتامبر 1995 است. بورا در عناوین دیگری مانند سریال “Love Scene Number 2021” در کنار ریو هوا یونگ، سریال “Touch 2020” در کنار جو سانگ ووک، سریال “Her Private Life 2019” در کنار کیم جه ووک، سریال “Sky Castle 2019” در کنار کیم سئو هیون و سریال “Avengers Social Club 2017” در کنار لی یو وون بازی کرده است.

این هنرمند در فیلم “The Ghost Station 2023″، فیلم “Love and Leashes 2022” و فیلم “Warning: Do Not Play 2019” نیز حضور دارد.

همچنین بخوانید :

لی جه جون در نقش کواک جین سو در سریال کره ای مثل گل در ماسه

سریال مثل گل در ماسه / سریال کره ای مثل گل در ماسه / سریال Like Flowers In Sand



لی جه جون متولد 20 اکتبر 1990 است. این هنرمند در درام های دیگری مانند سریال “So Not Worth It 2021” در کنار پارک سه وان، سریال “Now, We Are Breaking Up 2021” در کنار سونگ هه کیو، سریال “Save Me 2017” در کنار اوک تکیون و سریال “Sweet Home, Sweet Honey 2015” حضور دارد.

همچنین بخوانید :

لی جو سئونگ در نقش جو سوک هی در سریال مثل گل در ماسه

بررسی سریال کره ای مثل گل در ماسه / نمرات سریال کره ای مثل گل در ماسه / خلاصه سریال کره ای مثل گل در ماسه



لی جو سئونگ متولد 20 جولای 1989 است. این بازیگر در عناوینی مانند سریال “Black Knight 2023” کیم وو بین، سریال “Happiness 2021” در کنار هان هیو جو، سریال “Distorted 2017” در کنار نام گونگ مین و سریال “The Time We Were Not in Love 2015” در کنار ها جی وون بازی کرده است.

نقد سریال Like Flowers In Sand 2023

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای مثل گل در ماسه گفتیم، کیم بک دو در ورزش کشتی سنتی کره ای سریوم شرکت می‌کند و یکی از اعضای تیم سریوم در شهرستان گوسان است. بک دو به عنوان کوچکترین پسر یک خانواده معروف در کشتی متولد شد. در گذشته، او به عنوان یک نابغه در این ورزش شناخته می‌شد، اما دیگر نه. به همین دلیل او به طور کلی به بازنشستگی از ورزش فکر می‌کند. یک روز، بک دو، دوست دوران کودکی خود، اوه یو کیونگ را ملاقات می‌کند و نقطه عطفی بزرگی در زندگی ورزشی‌اش رقم می‌خورد. یو کیونگ و بک دو با هم در شهرستان گوسان بزرگ شدند. حالا یو کیونگ به عنوان رهبر تیم مدیریت برای تیم کشتی سریوم که در آستانه انحلال است شروع به کار می‌کند.

اوه یو کیونگ شاهد مبارزات فعلی بک دو و تصمیمش برای بازنشستگی، علی‌رغم تلاش های بی‌دریغش برای موفقیت دوباره است. او با تکیه بر دوستی ریشه‌دار و قدیمیشان، مأموریتی را آغاز می‌کند تا اشتیاق از دست رفته او را دوباره زنده کند. از طریق راهنمایی هایش، او را تشویق می‌کند تا خواسته‌های قلبی خود را دنبال کند و مسیری را به سوی بازگشت احتمالی برای بک دو روشن می‌کند.

همچنین بخوانید :

سریال مثل گل در ماسه / سریال کره ای مثل گل در ماسه / سریال Like Flowers In Sand



در سمت دیگر ماجراهای سریال Like Flowers In Sand افرادی مانند مین هیون ووک را می‌بینیم که به طور ناگهانی در شهر کوچک گوسان ظاهر می‌شود و به خوبی با زندگی در این محله سازگار می‌شود و جو می ران که یک کافه دار مرموز است. همچنین مربی جدید، کواک جین سو، از تیم سریوم و چو سوک هی، که بهترین دوست بک دو است و به عنوان یک مامور پلیس کار می‌کند، در این درام حضور دارند. تجدید حیات بالقوه کیم باک دو در دنیای سریوم یک کاتالیزور امیدوارکننده در شکوفایی دوستی آن‌ها پیدا می‌کند. سفر آشکار موفقیت او و پیچ و تاب‌های سرنوشت او، بدون شک روایتی جذاب را ایجاد می‌کند و درامی فراموش نشدنی را برای بینندگان رقم می‌زند.

این درام با کارگردانی کیم جین وو (Kim Jin Woo) و نویسندگی وون یو جونگ (Won Yoo Jung) تولید شده است و تعداد قسمت های سریال Like Flowers In Sand 2023 قرار است 12 اپیزود باشد. ژانر سریال مثل گل در ماسه معمایی، کمدی و رمانتیک است. همان‌طور که گفتیم تاریخ پخش سریال مثل گل در ماسه 20 دسامبر 2023 (29 آذر 1402) خواهد بود و هر چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه ENA پخش خواهد شد. نمرات سریال کره ای مثل گل در ماسه نیز در آپدیت بعدی و پس از انتشار این درام در این مطلب قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

با بررسی و معرفی سریال مثل گل در ماسه همراهتان بودیم. شما هم مشتاقید تا این بار جانگ دونگ یون را در درامی ورزشی با محوریت تلاش جوانان برای رسیدن به رویاهایشان را ببینید؟ نظرتان درباره تیم بازیگران سریال Like Flowers In Sand چیست؟ فکر می‌کنید شیمی بین لی جو میونگ و جانگ دونگ یون جذاب و تحسین برانگیز باشد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران

source

توسط