همچنین درست همانطوری که از استودیوی NetEase انتظار می‌رفت، Infinite Borders یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های استراتژیک روی موبایل است. این استودیو ترسی از شکست ندارد و بازی‌هایی را می‌سازد، که بی‌پروا شاهکارند. حال در دنیای Infinite Borders ما چنین چیزی را خواهیم دید. یک بازی خوش ساخت که اگر از پسوند موبایلی نگیرد، هیچکسی حتی فکرش را هم نمی‌کند که بازی موبایلی Infinite Borders یک عنوان برای گوشی‌های هوشمند است و از همین جهت، باید خودتان را برای رو به رو شدن با هرچیزی آماده کنید.

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ Infinite Borders یک بازی جذاب در سبک عناوین استراتژیک – مدیریتی است. درست مانند تمامی بازی‌های استراتژیک دیگر؛ در دنیای Infinite Borders نیز شما باید قلمرو و دهکده بسازید، کشورگشایی کنید و مرزهای سرزمین‌هایتان را بزرگ‌تر کنید. برای تحقق این امر؛ شما می‌توانید از سایر پلیرها کمک بگیرید. تعاملات شما با سایر بازیکنان؛ اصلی‌ترین قسمت Infinite Borders است. شما باید در دنیای این بازی سرزمین‌هایتان را گسترش دهید و تبدیل به پادشاهی بزرگ شوید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Primitive Era؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی استراتژی موبایلیسفری هیجان‌انگیز به ۱۰ هزار سال قبل از میلاد
معرفی بازی Primitive Era؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی استراتژی موبایلی

این بازی جزئیات بی‌نظیری دارد. شما می‌توانید تک تک نیروها و سربازها را مدیریت کنید و فرماندهی آن‌ها را به دست بگیرید. شما می‌توانید نیروهایتان را به خارج از مرزهایتان بفرستید و از آن‌ها بخواهید تا سرزمین‌های جدیدتری را کشف کنند. گیم‌پلی بازی با پیشرفت شما سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و چالش‌هایی که با آن‌ها در بازی Infinite Borders رو به رو می‌شوید، به معنای واقعی کلمه دوست داشتنی‌اند. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های آنلاین موبایلی هستید، نباید این بازی را نادیده بگیرید.

source

توسط