سریال آراک محصول کشور ترکیه است و در سال 2023 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Arak آشنا شویم.

ژانر سریال Arak درام است. کارگردانی این سریال را Ender Mıhlar بر عهده داشته است. زمان پخش سریال ترکی آراک اولین بار در تاریخ 21 دسامبر 2023 برابر با 30 آذر 1402 از Show TV خواهد بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان ایلکر کاللی (Ilker Kaleli)، اویکو کارایل (Öykü Karayel)، مهمت اوزگور (Mehmet Özgür)، تولین اوزن (Tülin Özen)، یلدیرای شاهینلر (Yıldıray Şahinler)، ایلکر کیزماز (İlker Kızmaz) و کرم ارسلان اوغلو (Kerem Arslanoğlu) را نام برد. همچنین، تعداد قسمت های سریال Arak هنوز مشخص نشده است اما گفته می‌شود که مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال Arak خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و بازیگران این سریال صحبت خواهیم کرد. همچنین پس از انتشار سریال Arak می‌توانید نقدها و نمرات آن را بررسی کنید.

فهرست مطالب:

داستان سریال آراک

سریال ترکی آراک


به طور خلاصه سریال ترکی آراک از آنجا شروع می‌شود که بیش از بیست سال قبل الیف چینار (Elif Çınar)، همسر رئوف چینار (Rauf Çınar)، یکی از اساتید برجسته اقتصاد، توسط یک سارق به اسم نچیپ تالان (Necip Talan) مورد اصابت چاقو قرار گرفت. زندگی این دو خانواده که تفاوت زیادی با هم دارد پس از آن شب تغییر می‌کند و زینب چینار مادرش و آکای ​​تالان پدرش را از دست می‌دهد. آکای ​​تالان در آن شب بی خانمان شد و امروز با نام کارا شناخته می‌شود. زینب چینار پس از تحصیل در خارج از کشور به استانبول برگشته است و مستندهایی را تولید می‌کند.

تنها وجه اشتراک این دو نفر از دو دنیای متفاوت همان اتفاق است. خواه ناخواه زندگی آن‌ها را بار دیگر رو در روی هم قرار می‌دهد و حتی مانع‌های پیش روی آن‌ها نیز باعث نمی‌شود که به یکدیگر علاقه پیدا نکنند. اما وقتی حقیقت آشکار شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ وقتی کارا برای کشف چهره واقعی آن شب دست به دزدی یک عمر می‌زند آیا زینب می‌تواند با حقیقت روبرو شود؟ برای ادامه داستان می‌توانید سریال ترکی آراک را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال آراک

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال ترکی آراک و همچنین با نام‌های کاراکترهایی که در این سریال به ایفای نقش آن‌ها پرداخته‌اند آشنا خواهیم شد. همچنین پس از انتشار آن می‌توانید نقد سریال آراک را بخوانید.

ایلکر کاللی در نقش آکای ​​تالان کارا

سریال Arak


ایلکر کاللی یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 11 می 1984 برابر با 21 اردیبهشت 1363 در استانبول (Istanbul) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Kayıp Şehir محصول سال 2012 و سریال Poyraz Karayel محصول سال 2015 و سریال Öğretmen محصول سال 2020 را نام برد. ایلکر کاللی در سریال آراک در نقش کاراکتر آکای ​​تالان (Akay Talan) یا کارا (Kara) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

اویکو کارایل در نقش زینب چینار

بررسی سریال آراک ترکیه ای


اویکو کارایل یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 21 آگوست 1990 برابر با 30 مرداد 1369 در استانبول متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Kalp Atışı و فیلم İşe Yarar Bir Şey محصول سال 2017، سریال Muhteşem İkili محصول سال 2018 و سریال Kaderimin Oyunu محصول سال 2021 را نام برد. اویکو کارایل در سریال ترکی آراک ایفای نقش کاراکتر زینب چینار (Zeynep Çınar) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

مهمت اوزگور در نقش رئوف

معرفی سریال Arak


مهمت اوزگور یک بازیگر و کارگردان اهل ترکیه است که در تاریخ 30 آگوست 1970 برابر با 8 شهریور 1349 در آنتالیا (Antalya) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Çalıkuşu محصول سال 2013 و سریال Vuslat محصول سال 2019 را نام برد. مهمت اوزگور در سریال Arak در نقش کاراکتر رئوف (Rauf) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

تولین اوزن در نقش یوسون

بازیگران سریال آراک


تولین اوزن یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که در تاریخ 24 دسامبر 1979 برابر با 3 دی 1358 در ترکیه متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها نقش ایفا کرده است می‌توان فیلم Tereddüt çİzgİsİ محصول سال 2023 و سریال Aşk ve Gurur و سریال Ufak Tefek Cinayetler را نام برد. تولین اوزن در سریال ترکی آراک در نقش کاراکتر یوسون (Yosun) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال آراک ترکیه ای پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های درام خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید سریال Arak را تماشا کنید. علاوه بر این، می‌توانید نظر خود را در مورد سریال ترکی آراک و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سریال دیگری تماشا کرده‌اید که اخیرا منتشر شده است و در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط