به دنبال هک وبسایت اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، اطلاعات زیادی پیرامون پروژه‌های آیندۀ این استودیو از جمله تاریخ انتشار Marvel’s Venom و Marvel’s Spider-Man 3 فاش شده است.

استودیوی اینسامنیاک همانطور که بسیاری از مخاطبین انتظار داشتند، هم‌اکنون روی بازی Marvel’s Venom کار می‌کند. این عنوان عرضه در اواخر ۲۰۲۵ را هدف قرار داده است و بر اساس اسلاید لو رفته، به مانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، یک تجربۀ کوتاهِ ۸ تا ۱۰ ساعته خواهد بود که ۵۰ دلار قیمت دارد.

همچنین، بر اساس جزئیات فاش شده، بازی به پلیر اجازه می‌دهد تا میان «ونوم» و دو قهرمان مرد-عنکبوتی (پیتر و مایلز) جابه‌جا شوند و شرور اصلی آن نیز کارنیج (Carnage) خواهد بود. اطلاعات لو رفته به چندین ماموریت اصلی، سه باس و محتویات جانبی متعدد اشاره دارد. همچنین، بازی قرار است دقیقاً پس از اتفاقات Marvel’s Spider-Man 2 آغاز و در نهایت، اختتامیۀ آن به Marvel’s Spider-Man 3 متصل شود.

بر اساس لیک‌ها، Marvel’s Spider-Man 3 نیز در دست ساخت قرار دارد و عرضه در اواخر ۲۰۲۸ را هدف قرار داده است. اسلاید لو رفته به انتشار یک بازی چندنفره تحت نام Marvel’s Spider-Man: The Great Web نیز اشاره دارد که احتمالاً لغو شده. گویا این اثر به عنوان یک بازی با ساختار GTA Online به همراه «پرداخت‌درون‌برنامه‌ای» و در سبک MMO ایده‌پردزای شده که در حال حاضر روی آن کار نمی‌شود. البته، اخیراً نام یک بازی چندنفرۀ Spider-Verse نیز به میان آمده که ممکن است چشم‌انداز جدید همان پروژه چندنفره و MMO قدیمی باشد.

اطلاعات فاش شده همچنین به ساخت چندین بازی X-Men، نسخۀ جدید Ratchet & Clank و چندین آی‌پی جدید پس از سال ۲۰۳۰ اشاره دارند.

source

توسط funkhabari