اسناد فاش شده نشان می‌دهند که اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) چندین بازی X-Men را برنامه‌ریزی کرده و عنوان Marvel’s Wolverine اولین قسمت از این سری خواهد بود.

یک گروه باج‌افزار جزئیات نقشۀ راه اینسامنیاک گیمز برای نسخه‌های آینده این استودیو را فاش کرد که تا بیش از یک دهه دیگر ادامه خواهد داشت و در کنار بازی‌های جدید Marvel’s Spider-Man و نسخه جدید Ratchet and Clank، این افشاگری همچنین نشان داد که Marvel’s Wolverine به عنوان اولین بازی از سری بزرگ‌تر Marvel’s X-Men عمل خواهد نمود.

به عنوان بخشی از این افشاگری که در ResetEra به اشتراک گذاشته شد، اسلایدی از یک کنفرانس داخلی جزئیات توافقنامه سونی (Sony) با مارول (Marvel) را برای فرنچایز X-Men پوشش داده و نشان می‌دهد که لایسنس X-Men تا سال ۲۰۳۵ در انحصار پلی استیشن باقی خواهد ماند.

اینسامنیاک گیمز عناوین آینده Marvel’s Wolverine ،Marvel’s X-Men و Marvel’s X-Men 3 را منتشر خواهد کرد و وجود عنوان چهارم نیز مشخص شده (گرچه نام آن معلوم نیست). علاوه بر این، به Marvel’s Wolverine Online و Marvel’s X-Men Online نیز اشاره شده، اما مشخص نیست که آیا این برنامه‌ها قدیمی هستند یا خیر.

با توجه به جزئیات فاش شده از قرارداد لایسنس، شرکت دیگری جز سونی اجازه انتشار یا معرفی بازی‌های X-Men برای کنسول، رایانه‌های شخصی، پلتفرم‌های استریم و یا استفاده از شخصیت‌های X-Men به عنوان «یک مزیت رقابتی» در یک بازی را نخواهد داشت.

گفته می‌شود این توافقنامه به شخصیت‌های X-Men اجازه می‌دهد در بازی‌های «چند خانواده‌ای» مارول (با ذکر نمونه‌هایی مانند انتقام‌جویان و نگهبانان کهکشان) ظاهر شوند، در حالی که مارول حقوق «بازی‌های کودکان و برخی از بازی‌های مردان ایکس دهه ۱۹۹۰» را حفظ خواهد کرد.


نشت داده‌های اینسامنیاک گیمز همچنین نشان داد که این استودیو قصد دارد یک IP جدید را پس از سال ۲۰۳۰ منتشر کند.

نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari