موبایل لجندز یک بازی استراتژی آنلاین و چند نفره بوده که ماهیت اصلی آن روی رقابت های لحظه ای بوده است که در این مقاله از سایت پلازا قصد داریم شما را با بهترین تنظیمات بازی موبایل لجند برای تجربه ای بهتر از گیم پلی را معرفی نماییم.

در تمام بازی های آنلاین پیکربندی و تنظیمات از اهمیت بالایی برخوردار بوده که در این زمینه بازی Mobile Legends نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای داشتن یک گیم پلی بهتر نیازمند این هستید که تنظیمات بازی را بسته به شرایط فعلی و گوشی خود تغییر دهید که اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میشود با ما همراه باشید که در ادامه به راهکارهای خوبی جهت دستیابی به یک FPS بهتر اشاره شده است. قطعا یادگیری تنظیمات بازی موبایل لجند میتواند برای گیمرهای بازی مفید واقع شود.

فهرست مطالب

تنظیمات بازی موبایل لجند

برای اینکه بتوانید تجربه بهبود یافته ای را از بازی موبایل لجند داشته باشید این راهنما را به طور دقیق مشاهده کنید که قصد داریم شما را با بهترین تنظیمات بازی موبایل لجند آشنا کنیم. در پایان موارد ذکر شده با جنبه جدیدی از تنظیمات بازی در هنگام بازی آشنا خواهید شد که در شرایط مختلف قادر به سفارشی سازی بازی بسته به محیط و گوشی خود خواهید بود که این موضوع روی تجربه بهتر بازی نقش مهم و کلیدی خواهد داشت. با پلازا در ادامه همراه باشید.

همچنین بخوانید :

آموزش تنظیمات موبایل لجندز بخش گرافیک

بهترین تنظیمات بازی موبایل لجند









فارغ از هر دستگاه هوشمندی که در اختیار دارید باید بدانید که گرافیک بالاتر میتواند مشکلات ظاهری و FPS را برای شما به همراه داشته باشد که این بخش در میان موارد مرتبط با تنظیمات بازی Mobile legends از اهمیت بالایی برخوردار بوده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید. حتی اگر گوشی شما از قدرت خوبی برخوردار باشد گاهی اوقات به دلیل کاهش سرعت اینترنت و یا نوتیفیکیشن دیگر برنامه ها ممکن است شاهد لگ شدن بازی باشید و یا روی روند بازی شاهد تاثیرات منفی باشید.

با وارد شدن به بخش تنظیمات متوجه خواهید شد که چگونه باید تنظیمات گرافیکی را دستکاری کنید. برای این بخش مانند تصویر فوق عمل کنید و گزینه های فعال را نگه دارید و الباقی را غیر فعال کنید. با انجام این اقدامات شاهد اجرای بهتر و روانتر بازی خواهید بود که به شما امکان تجربه بهتری را میدهد. همچنین باید بدانید از این طریق قادر به صرفه جویی در مصرف باتری خواهید بود زیرا رزولوشون های به نمایش در آمده کیفیت کمتری را ارائه میدهند و این موضوع روی عملکرد باتری نقش مهمی داشته است. در ادامه با دیگر موارد مهم نظیر چگونه زبان بازی موبایل لجند را عوض کنیم آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

تنظیمات حرفه ای کنترل MLBB

بهترین تنظیمات بازی موبایل لجند









این بخش ارتباطی با اینکه چگونه در بازی موبایل لجند پول بگیریم نداشته است زیرا توضیحات زیر مربوط به تنظیمات کنترل کننده بازی بوده است. برخلاف دیگر بازی های مشابه، باید بدانید تنظیمات کنترل MLBB در بین کاربران حرفه ای بازی تقریبا یکسان بوده است. بسیاری از کاربران برای مدیریت بهتر بازی ترجیحا اقدام به سمت تغییراتی میروند که بازی را به نوعی برای خود سفارشی سازی کنند. لازم به ذکر است بدانید این موارد برای افرادی که از قبل با ماهیت کلی بازی آشنا هستند مفید بوده است.

این موارد برای افرادی که تازه کار هستند پیشنهاد نمیشود زیرا برای یادگیری آنها و اصول پیاده سازی شان ممکن است با مشکل مواجه شوند. برای داشتن تجربه ای بهتر از کنترل های بازی تنظیمات زیر را برای بازی فعال کنید تا شاهد تغییرات باشید.

  • قفل هدف را مانند تصویر روی روش هدف متمرکز قرار دهید. این بخش به شما این امکان را میدهد تا تمرکز بهتری روی کاراکترهای دشمنان و رقبا داشته باشید و در نهایت امکان کشتن سریعتر آنها را داشته باشید.
  • اولویت هدف را روی اشخاصی تنظیم کنید که میزبان سلامتی آنها کم بوده است. با فعالسازی این بخش میتوانید به مواردی مختلفی دسترسی داشته باشید که هریک مربوط به بخش مهمی از بازی بوده است. در حقیقت این تنظیمات برای مواردی نظیر: فعال کردن تمرکز روی قهرمانان، حمله اساسی کمکی، مهارت های هدفمند، تنظیم سوئیچ دوربین، لغو مهارت های ناخواسته را شامل میشود.
همچنین بخوانید :

الباقی موارد موجود در این بخش را غیرفعال کنید تا بتوانید بسته به نیاز خود بازی را اجرا نمایید. این پیکر بندی همانطور که گفته شد برای اشخاص حرفه ای درنظر گرفته شده است و عمدتا این امکان را به شما میدهد تا به آزادی های لازم برای انجام مکانیک های حرفه ای تر دسترسی داشته باشید.

تمام موارد ذکر شده شاید تغییر محسوسی روی سطح بازی و روند اجرای آن داشته باشند ولی باید بدانید همین نکات ساده بوده که به شما امکان برداشتن مشکلات پیش رو را میدهد. اگر از روش و تنظیمات مهم دیگری برخوردار هستید که به آن اشاره نشده باما همراه باشید.

رمز های بازی موبایل لجند

فارغ از اصطلاحات بازی موبایل لجند باید بدانید اشخاص و سایت های بسیاری با عناوینت مختلف نظیر رمز های بازی به دنبال جذب بازدید هستند. به طور خلاصه اگر بخواهیم شما را در میان بگذاریم باید بدانید هیچ کد تقلب و رمزی وجود نداشته که با استفاده از آن بتوان به مهارت های جدیدی دست یافت و یا سطح بازی را افزایش داد. این بازی ماهیت آنلاین داشته و عملا برای افزایش امنیت آن تمامی روش های این چنینی مسدود شده است تا گیمرها قادر به تجربه ای مفید و سالم باشند.

همچنین بخوانید :

چگونه در موبایل لجند پروفایل بگذاریم؟

برای ایجاد پروفایل اختصاصی خود باید وارد تنظیمات و سپس بخش پروفایل شوید. در این بخش شاهد گزینه های مختلفی خواهید بود که تا حدودی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بازی را سفارشی سازی کنید و یا اطلاعات محدودی از خود را به ثبت برسانید. در رابطه با اینکه چگونه بازی موبایل لجند را سیو کنیم باید بدانید در بخش های مختلفی از بازی گزینه ای تحت عنوان مرکز سیو یا سیو داخلی وجود داشته که با فعالسازی آن قادر به ذخیره سازی بازی به صورت خودکار خواهید بود.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

source

توسط