به تازگی تصویری از سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender محصول سرویس آنلاین نتفلیکس منتشر شده است.

به تازگی مجله Entertainment Weekly تصویری از سریال لایو اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» منتشر کرده که در آن، نیم نگاه تازه‌ای از شخصیت آنگ با بازی گوردون کورمیر، کاتارا با بازی کیاونتیو و سوکا با بازی ایان اوسلی ارائه می‌شود.

در این تصویر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، سه قهرمان خودشان را آماده می‌کنند تا سفر و ماجراجویی خودشان را شروع کنند. اولین فصل این سریال اقتباسی از انیمیشنی سریالی به همین نام قرار است بر اساس فصل اول انیمیشن باشد و در آن، این خواهر و برادر، آنگ را یخ زده پیدا می‌کنند.

سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender
سریال لایو اکشن Avatar The Last Airbender

با آزاد شدن آنگ از زندان یخی‌اش،‌ حالا جهان فرصت آن را دارد تا در برابر آتش‌افزارها ایستادگی کند،‌ آن هم پس از اینکه سال‌ها از ارتش آن‌ها رنج و عذاب کشیده است. در این جهان آواتار کسی است که قادر است تمام چهار عنصر را کنترل کند و در این داستان، تنها یک فرد این توانایی را دارد. وقتی یک آواتار از دنیا می‌رود، بلافاصله فرد دیگری به دنیا می‌آید.

با این حال، آنگ برای بیش از یک قرن درون یخ به دام افتاده بود و همین نیز سبب شده بود تا آتش‌افزارها کنترل مناطق زیادی را در دست بگیرند و به مردم ستم کنند. حالا آنگ باید به عناصر مختلف مسلط شود تا بتواند جلوی آتش‌افزارها را بگیرد.

سریال لایو اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

منبع: collider

source

توسط funkhabari