به تازگی تصاویر جدیدی از خودروی جدید Xiaomi SU7 منتشر شده که سبک و سیاق کلی آنرا به شکل بهتری نمایش میدهد و در حقیقت یک فرصت خوب برای شرکت های مشابه بوده تا از ایده های شیائومی الهام گیری کنند و با سبک و سیاق خودرو سازی این شرکت چینی آشنا شوند.

این خودروی شیک دارای یک باتری 101 کیلوواتی بوده که برای بردهایی تا 800 کیلومتر به صورت CLTC مناسب بوده است که این موضوع در حد یک ادعا بوده زیرا نمایشی از این آیتم به اشتراک گذاشته نشده است. بکارگیری پیشرانه دوموتوره 495 کیلوواتی در یک تریم برتر میتواند این خودروی شیائومی را به محصولی ارزشمند تبدیل کند که قرار است در نیمه اول سال 2024 در بازارهای جهانی به فروش برسد که هنوز کشورهای مقصد آن نیز مشخص نیستند.

اخیرا لی جون مدیر عامل شایئومی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که این شرکت با بیش از 3400 مهندس برجسته و سرمایه گذاری عظیم 10 میلیارد یوانی مطابق 1.4 میلیارد دلار خود در تحقق توسعه قرار داشته است. براساس آزمایش های انجام گرفته ما این خودرو حداقل روی کاغذ یک محصول ارزشمند و خوب بوده است که باید تجربه آن را در کشورهای مختلف مشاهده کنیم که ثبت بازخوردها از سوی خریداران میتواند به ما در این زمینه کمک نماید. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید.

منتخب کاربران

source

توسط