به تازگی شکایتی بر علیه وین دیزل مطرح شده که آزار و اذیت توسط وی بر علیه همکارانش در جریان پروسه تولید Fast Five را گزارش کرده است.

هالیوود در طی سال‌های اخیر با حواشی جنجالی و پر سر و صدایی حول محور آزار و اذیت دست اندرکارانش مواجه شده است. در حالی که هفته پیش جاناتان میجرز به دلیل آزار و اذیت توسط دادگاه، مجرم شناخته شد و رسماً از دنیای سینمایی مارول اخراج گشت، حال نوبت به بازیگر دیگری رسیده که شکایت عجیب و غریبی حول محور وی مطرح شده است. وین دیزل که با فرنچایز سریع و خشمگین به محبوبیتی بین‌المللی دست پیدا کرده، با شکایتی مواجه شده که می‌تواند آینده حرفه‌ای وی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این شکایت که توسط دستیار سابق وین دیزل مطرح شده، حکایت از آزار و اذیتی دارد که مربوط به سال ۲۰۱۱ و در جریان پروسه تولید فیلم Fast Five می‌شود. گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری Vanity Fair اعلام کرده که این بازیگر ۵۶ ساله در بحبوحه تولید فیلم پنجم فرنچایز سریع و خشمگین، دستیار خود را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم فیزیکی قرار داده است. شکایتی که تاکنون واکنشی از سوی وکلای وین دیزل در پی نداشته است.

باید صبر کرد و دید که واکنش خود شخص وین دیزل نسبت به این شکایت چگونه بوده و روند قانونی این اتفاق به چه شکل طی خواهد شد. آیا سرنوشتی همچون جاناتان میجرز در انتظار این بازیگر آمریکایی خواهد بود؟ سوالی که تنها زمان می‌تواند پاسخی برای آن یافت نماید.

منبع: اسکرین‌رنت

source

توسط funkhabari