کلاس یوس

گالری: دانشگاه های برتر در منطقه آسیا و اقیانوسیه 2015 10 تصویر مشاهده گالری
Times Higher Education، یک مجله لندنی که بازار ویرایش های عالی را دنبال می کند، به تازگی دوازدهمین رتبه بندی سالانه خود را از برترین دانشگاه های جهان منتشر کرده است. فهرست THE متکی به پایگاه داده اسکوپوس Elsevier است، بزرگترین پایگاه انتزاعی و استنادی جهان از متون دانشگاهی با بازبینی همتا، که شامل بیش از 50 میلیون مقاله مجلات در 11 میلیون مقاله تحقیقاتی منتشر شده در یک دوره پنج ساله تا سال 2014 است. THE چند بار را محاسبه می کند. آن مقالات توسط دانشمندان دیگر استناد شده است. این به THE کمک می کند تا سهم مؤسسات را در بورسیه جهانی و شهرت آنها در میان همتایان علمی ارزیابی کند، برخلاف معیارهایی مانند شرایط ورود و ارزیابی دانشجویان از اساتید. (برای توضیح دقیق روش THE، اینجا را کلیک کنید.) اگرچه موسسات ایالات متحده بر این لیست غالب هستند، 15 مدرسه از منطقه آسیا و اقیانوسیه در 200 مدرسه برتر قرار دارند. سنگاپور در صدر قرار دارد و دانشگاه ملی سنگاپور در رتبه اول قرار دارد. اسلات. یکی دیگر از مدارس سنگاپور، دانشگاه فناوری نانیانگ، در بین 10 مدرسه برتر و در جایگاه ششم قرار دارد. در رتبه دوم دانشگاه پکن چین و در رتبه سوم دانشگاه توکیو قرار دارد.
یکی از ویژگی‌های این فهرست شامل مدارس کشورهای خاورمیانه مانند ترکیه، لبنان و ایران است. دانشگاه عبری اورشلیم در رتبه پانزدهم (178 در فهرست کلی) و دانشگاه ملک عبدالعزیس در عربستان سعودی در رتبه 300 برتر قرار دارند (THE رتبه بندی فردی را تا این حد پایین تر از لیست ارائه نمی کند) بالاترین رتبه را در شرق میانه دارند.
برای 10 دانشگاه آسیا و اقیانوسیه که بهترین رتبه‌بندی‌ها را از THE دریافت می‌کنند، نمایش اسلاید ما را در بالا ببینید. برای رتبه بندی کامل THE اینجا را کلیک کنید.
همچنین ببینید: برترین دانشگاه های جهان در سال 2015
همچنین ببینید: برترین دانشگاه های اروپا در سال 2015
مدرک بدون بدهی: کتاب الکترونیکی از فوربس
دیپلم بدون بدهی در دسترس شماست. اکنون طرحی را برای شکست دادن وام های دانشجویی راهبردی کنید. سوزان آدامز در فوریه 2018، شغل جدیدی را در مدیریت و نوشتن پوشش آموزشی فوربس به عهده گرفتم. من دو سال قبل را در تیم کارآفرینان گذراندم و شش سال بعد برای کانال رهبری نوشتم. ماموریت من با آموزش کشف تقاطع آموزش و تجارت است. من مشارکت کنندگان را جذب می کنم و همچنین به دنبال داستان های خودم هستم. من از سال 1995 در فوربس بودم و در مورد همه چیز از کتاب گرفته تا میلیاردرها می نوشتم. از جمله داستان های مورد علاقه من: اولین میلیاردر سیاه پوست آفریقای جنوبی، پاتریس موتسپه، و غول الماس جواهرات بریتانیایی، لورنس گراف، که هر دو ثروت عظیم خود را از هیچ ساخته اند. در مجله فوربس، بخش سبک زندگی را نیز ویرایش می‌کردم و نظرات افرادی مانند جان بوگل و گوردون بتون را ویرایش می‌کردم. من کارم را در فوربس از طریق یک اقتصاددان برجسته آزادیخواه به نام سوزان لی به دست آوردم، که او را در مک‌نیل/لهر نیوز ساعت در تلویزیون قرار می‌دادم. قبل از آن من به حقوق و وکلای یک روزنامه نگار، مدیر وظیفه خشن و بهترین معلمی که یک خبرنگار جوان می توانست داشته باشد، استیون بریل، پرداختم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط