به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع شهید گمنام در شهر سده ظهر چهارشنبه با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

شهدا چراغ هدایت جامعه هستند

مهدی عباسپور، فرماندار شهرستان خواف با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، اظهار کرد: امروز یکی از شهدای گمنام در شهر سده تشیع و به خاک سپرده شد. لذا همه قدر می‌دانیم و از مرقد مطهر این شهید بهره خواهیم برد.

فرماندار شهرستان خواف افزود: شهرستان خواف ۱۱۳ شهید، ۳۱۸ جانباز و ۳۴ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که پیکر پاک سه شهید به نام‌های شهید غلامحسین زنگنه اسدآبادی از روستای اسدآباد که در منطقه عملیاتی کوشک در ششم مرداد ۱۳۶۱، شهید احمد محمدپور از شهر سنگان که در منطقه عملیاتی نهر عنبر در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ و شهید قربانعلی محمدی از روستای مژن‌آباد که در ۲۷ تیر ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسیدند هنوز به خواف باز نگشته است.

وی در ادامه افزود: شهدا زنده و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند باید سیره عملی شهدا را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم شهادت بزرگترین پاداش خداوند متعال به بندگان مؤمن و مخلص خود است. چقدر زیبا است که انسان با بدن پاره پاره در دفاع از آرمان‌های الهی به سمت خداوند برود.

عباسپور ضمن قدردانی از مردم شهرستان خواف به ویژه مردم شهر سده در استقبال از شهدای گمنام، گفت: ما تا پای جان باید حافظ آرمان‌های شهدا باشیم.

source

توسط