در طول یک سال گذشته، شایعات مختلفی در مورد Resident Evil 9 منتشر شده‌اند و طرفداران در خصوص این بازی شروع به حدس‌ها و گمانه‌زنی‌های مختلفی کرده‌اند. در نسخه‌های ۷ و Village، ایتن وینترز (Ethan Winters) شخصیت اصلی این بازی‌ها بود، اما پس از اتفاقات نسخه‌ی Village، شخصیت اصلی نسخه‌ی نهم همچنان مبهم است. شایعات منتشر شده اشاره کرده‌اند که بازی بعدی این مجموعه بودجه‌ی گسترده‌ای دارد و از احتمالات داستانی زیادی برخوردار است و بسیاری از طرفداران می‌خواهند بدانند که کدام یک از شخصیت‌های این فرنچایز می‌تواند شخصیت اصلی بازی بعدی باشد.

فرنچایز Resident Evil به عنوان یکی از مجموعه‌‌های نمادین در صنعت گیمینگ، برخی از شخصیت‌های بزرگ را که مورد علاقه طرفداران این بازی قرار گرفته‌اند، احیا کرده است. کریس ردفیلد یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های این فرنچایز به شمار می‌رود و شایعات اخیر نشان می‌دهد که او ممکن است شخصیت اصلی Resident Evil 9 باشد. اگرچه این یک پروتاگونیست احتمالی برای نسخه‌ی نهم است، اما آینده Resident Evil ممکن است با تغییر انتظارات و با انتخاب شخصیت اصلی متفاوت هیجان انگیزتر باشد.

اگرچه کریس ردفیلد یکی از بهترین و جالب‌ترین شخصیت‌های فرنچایز Resident Evil به شمار می‌آید، اما بازی بعدی این مجموعه می‌تواند با یک شخصیت اصلی متفاوت هیجان انگیزتر باشد. ایتن وینترز ممکن است شخصیت اصلی دو بازی اخیر باشد، اما کریس در تمام وقایع نسخه‌ی Village به دفعات بالا نمایش داده شد. کریس هنوز هم باید در بازی نهم به نمایش درآید ، اما اگر او به یک شخصیت جانبی تبدیل شود یا از وی در ساختار داستان چند روایتی استفاده می کند ممکن است یک مورد جالب‌تر در بازی بعدی باشد.

یکی از موارد جالب این است که رز وینترز، دختر ایتن وینترز به عنوان شخصیت قابل بازی در عنوان بعدی Resident Evil باشد. در بسته الحاقی Resident Evil Village: Shadows of Rose که داستان آن ۱۶ سال پس از اتفاقات نسخه‌ی اصلی جریان دارد، بازیکنان در نقش رز وینترز قرار می‌گیرند. این DLC نشان داد که رز تحت مراقبت دولت آمریکا قرار گرفته است، چراکه او در تلاش برای پذیرش قدرت‌های مافوق بشری خود بود. کریس پتانسیل‌های موجود در قدرت رز را می‌بیند و از او می‌خواهد که به تیم خود بپیوندد. بازی بعدی این مجموعه که به کاوش پویایی بین این دو کار به عنوان یک تیم می‌پردازد، می تواند روشی قانع کننده برای نشان دادن رز به دست آورد و در عین حال به صورت عمیق تر به توانایی‌های او بپردازد.

اگر رز به عنوان شخصیت اصلی در Resident Evil 9 ظاهر نشود، بازگشت کلر ردفیلد (Claire Redfield)، خواهر کریس ردفیلد، می‌تواند ایده‌ی جالبی باشد. اگرچه رز به خودی خود شخصیت جالبی به شمار می‌آید، اما کلر یکی از شخصیت‌های نمادین این سری است. در واقع روایتی دوگانه که در آن بازیکنان بین کلر و کریس جابجا شوند، روشی عالی برای ادامه روند تعیین شده توسط Resident Evil 2 و Resident Evil 3 خواهد بود. تماشای روابط یک خواهر و برادر در یک عنوان اکشن وحشت بقا می‌تواند یک داستان جالب برای این سری باشد. این فرنچایز خود را با ایتن و رز وینترز احساسی‌تر کرد و تکرار این احساسی بودن در حالی که به رابطه یک خواهر و برادر پرداخته می‌شود، راهی عالی برای ادامه موضوع پویایی خانواده خواهد بود.

در حال حاضر تنها شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در مورد پیشرفت Resident Evil 9 وجود دارد. اگر این فرنچایز به مسیر کاوش در مورد پویایی روابط در یک محیط ترسناک ادامه دهد، می‌تواند به خلق یک دوره‌ی جدید برای دنیای Resident Evil کمک کند. چشم‌انداز بازی‌های ترسناک در حال تغییر می‌باشد و بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال درک این موضوع هستند که وحشت یک الگوی خارق‌العاده برای کاوش در مضامین پیچیده است. هرچقدر Resident Evil در طول سال‌ها بسیار عالی بوده است، بازی‌ها گاهی اوقات می‌توانند در روایت‌های کلی خود کم عمق باشند. بنابراین دیدن روابط عمیق‌تر و پویایی شخصیت‌ها در این جهان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

source

توسط funkhabari