تحلیلگران از ساخت بیشتر عناوین سولزلایک در سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهند.

نکات برجسته:

  • موج عظیمی از توجه و علاقه به عناوین سولزلایک پس از موفقیت Elden Ring به راه افتاده است.
  • یک تحلیلگر انتظار دارد که این سبک در سال ۲۰۲۴ بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
  • عناوینی مانند Rise of the Ronin و Black Myth: Wukong در حال حاضر برای عرضه در سال جاری تایید شده‌اند.

بازی Elden Ring از استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) محبوبیت عناوین سولزلایک را کاملاً تغییر داد. با فروش ۲۰ میلیون نسخه، موفقیت این بازی برای خود استودیو کاملاً غافلگیرکننده بود، اما سایر توسعه‌دهندگان به سرعت متوجه آن شدند.

در سال ۲۰۲۳، بازی‌های سولزلایک تحول بزرگی را پشت سر گذاشتند. پس از عناوین موفقی مانند Lies of P که با استقبال مثبتی روبه‌رو شد، استاندارد جدیدی برای این ژانر تعیین شده است و تحلیلگران انتظار دارند در سال ۲۰۲۴ رونق جدیدی برای سولزلایک‌ها ایجاد گردد.

تحلیلگران: عناوین سولزلایک در سال 2024 محبوب‌تر خواهند شد.

تام ویجمن (Tom Wijman)، تحلیلگری از Newzoo، در صحبت با Games Industry پیش‌بینی‌های خود را برای سال ۲۰۲۴ مطرح کرد. او به تغییراتی مانند استفاده از هوش مصنوعی در توسعه بازی‌ها که یکی از اهداف کلیدی استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) در سال جاری است اشاره کرد، اما همچنین انتظارات خود از سبک سولزلایک را نیز بیان نمود.

تام ویجمن می‌گوید که Elden Ring دلیل این حجم از توجهات به عناوین سولزلایک است، زیرا بازی انگیزه استودیوهای متعددی را برای ساخت چنین آثاری در سال ۲۰۲۴ برانگیخته. او گفت:

ما انتظار داریم سیلی از اخبار مربوط به پروژه‌های سولزلایک در سال ۲۰۲۴ روانه این صنعت شود.

برای اثبات این موضوع، قبلاً چندین بازی معرفی شده‌اند. Rise of the Ronin آخرین محصول از استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) است، استودیویی که از سال ۲۰۱۷ و با بازی Nioh روی این سبک سرمایه‌گذاری کرده.

Black Myth: Wukong امسال عرضه خواهد شد و یکی دیگر از موارد مورد انتظار در این سبک است. در حالی که به طور رسمی تایید نشده، اما عنوان Stellar Blade نیز تعدادی از المان‌های سولزلایک را نشان می‌دهد.

فرمول فرام سافتور با ایجاد بازی‌های باورنکردنی همواره برای مخاطبان فریبنده بوده است. با این حال، توسعه‌دهندگان دیگر به ندرت متوجه شده‌اند که چگونه می‌توانند جنبه‌هایی را که این استودیوی ژاپنی در آن‌ها برتری دارد، به کار گیرند.

تحلیلگران: عناوین سولزلایک در سال 2024 محبوب‌تر خواهند شد.

با توجه مجدد به سبک سولزلایک، ما معتقدیم که تیم‌های بیشتری به رویکرد فرام سافتور نزدیک‌ خواهند شد. تعداد زیاد استودیوهایی که به این زیرژانر کمک می‌کنند نیز باید تنوع بیشتری ایجاد کند و آن را فراتر از محیط معمولی قرون وسطایی یا ویکتوریایی قرار دهد.

مانند دیگر استودیوها، فرام سافتور به رشد علاقه‌مندان سولزلایک در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داد. اولین بستۀالحاقی بازی Elden Ring، یعنی Shadow of the Erdtree، به‌زودی منتشر خواهد شد و احتمالاً در سال آینده شاهد گسترش دیگری برای این بازی خواهیم بود.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

source

توسط funkhabari