به تازگی یکی از مدیران اجرایی استودیو مارول تأیید کرده که سریال‌های مارولی نتفلیکس نیز مرتبط با دنیای سینمایی مارول هستند.

سوالات بسیار زیادی حول آینده دنیای سینمایی مارول وجود دارد و این در حالی است که سال ۲۰۲۳ میلادی نیز چندان برای استودیو مارول خوب نبوده است. یکی از جدیدترین آثار دنیای سینمایی مارول، سریال Echo است که در همین ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی پخش خواهد شد و در آن،‌ دردویل و کینگ‌پین حضور خواهند داشت.

سرویس آنلاین نتفلیکس قبلا چندین سریال را بر اساس برخی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول ساخته بود که یکی از آن‌ها سریال «دردویل» بود و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود. حالا از تهیه‌کننده و مدیر اجرایی استودیو مارول برد ویندربام سوال شده که آیا داستان خاستگاه شخصیت دردویل در سریال اصلی آن نیز با دنیای سینمایی مارول مرتبط است یا خیر.

برد ویندربام نیز اظهار داشته که با اینکه در اوایل فاصله‌ای میان سریال‌های نتفلیکس و مارول وجود داشت اما الان سریال «دردویل» ۱۰۰ درصد بخشی از دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. این کاملا منطقی است که چراکه بازیگران اصلی سریال «دردویل» یعنی چارلی کاکس و وینست دن آفریو نقش‌های خودشان را در سریال هاکای بازی کردند و قرار است در سریال «اکو» نیز حضور داشته باشند.

این در حالی است که آن‌ها قرار است در سریال در حال ساخت Daredevil: Born Again نیز حضور داشته باشند، سریالی که ادامه داستان دردویل با بازی چارلی کاکس را در دنیای سینمایی مارول بازگو می‌کند. با اینکه تغییرات عمده‌ای در این سریال ایجاد شده ولی بدون شک یکی از سریال‌های مورد انتظار دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari