جیمز گان به تازگی اظهار داشته که آماده است تا با مارگو رابی در آینده دنیای سینمایی دی‌سی همکاری داشته باشد.

مارگو رابی در دنیای سینمایی دی‌سی نقش هارلی کوئین را بازی کرده بود و برای این نقش‌آفرینی خودش نیز بسیار مورد توجه و تحسین بینندگان قرار گرفت. این بازیگر اخیرا نیز در فیلم Barbie نقش‌آفرینی کرده و توانست به موفقیت بسیار بزرگی در گیشه دست پیدا کند.

با اینکه مارگو رابی نقش هارلی کوئین را در طول دو سه سال اخیر بازی نکرده اما او همیشه از آمادگی خودش برای حضور دوباره در این نقش گفته است اما با روی کار آمدن جیمز گان در رأس استودیو دی‌سی به نظر می‌رسید که آینده وی در این نقش مشخص نیست و معلوم نیست که او در فیلم‌های آینده بازی کند یا خیر.

فیلم Barbie
فیلم Barbie

با این حال، جیمز گان اخیرا اعلام کرده که او همچنان در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی از مارگو رابی برای نقش هارلی کوئین استفاده خواهد کرد و هیچ برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر دیگری برای این نقش ندارد. این در حالی است که جیمز گان با مارگو رابی در فیلم The Suicide Squad محصول سال ۲۰۲۱ میلادی همکاری داشته بود.

البته جیمز گان تأیید کرده که در حال حاضر او درباره حضور مارگو رابی در نقش هارلی کوئین در فیلم‌های جدید دی‌سی فکر نکرده و با خود این بازیگر نیز صحبتی نداشته است اما مشتاقانه منتظر رقم خوردن این اتفاق است.

منبع: collider

source

توسط funkhabari