پیش‌خریدهای Tekken 8 به لطف دمو، به‌طور پیوسته در حال افزایش است. تهیه‌کنندۀ سری، Katsuhiro Harada، می‌گوید که مشکلات دمو، در نسخه نهایی برطرف خواهند شد.

نسخه دموی Tekken 8 سه هفته پیش روی PS5 منتشر شد و یک هفته بعد از آن برای Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار گرفت. به نظر می‌رسد که دمو با استقبال خوبی از سوی کسانی که آن را بازی کرده‌اند مواجه شده و باعث افزایش چشمگیر پیش‌خریدهای بازی شده است.

این موضوع در توییت اخیر کارگردان و تهیه کننده سری، کاتسوهیرو هارادا، تایید و او مدعی شد که پیش‌خریدهای Tekken 8 به لطف نسخه نمایشی آن که «بازخورد بسیار مثبتی» را از بازیکنان دریافت کرده است، به طور پیوسته در حال افزایش است. هارادا همچنین تایید کرد مشکلاتی که بازیکنان در دمو پیدا و گزارش کرده‌اند، در نسخه نهایی بازی برطرف خواهد شد.

او نوشت:

دموی Tekken 8 که اکنون در دسترس است، بازخورد بسیار مثبتی را به خود جلب کرده و تعداد پیش‌خریدها از سوی بازیکنان به‌طور پیوسته در حال افزایش‌ است. از همه شما برای حمایت‌تان شما سپاس‌گزارم. ما مشکلات موجود در نسخه آزمایشی را در نسخه نهایی محصول برطرف خواهیم کرد. لطفا تا انتشار صبر کنید.

Tekken 8 قرار است در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود.

source

توسط funkhabari