کاربران در شبکه‌های اجتماعی مصاحبه جاناتان میجرز را با شخصیت دیپ در سریال The Boys مقایسه کردند.

جاناتان میجرز یکی از جدیدترین بازیگران هالیوود به شمار می‌رود که به خاطر پرونده‌های آزار و اذیت خودش جنجال به پا کرده است. این بازیگر در یکی از پرونده‌هایش مربوط به ضرب و شتم و آزار و اذیت یک زن گناهگار شناخته شد و به همین خاطر نیز از دنیای سینمایی مارول کنار گذاشته شد و دیگر نقش کانگ را بازی نخواهد کرد.

جاناتان میجرز که در سال‌های اخیر با حضور در دنیای سینمایی مارول و همچنین فیلم Creed III توانسته بود به شهرت قابل توجهی دست پیدا کند، اخیرا در مصاحبه‌ای شرکت کرده که به زودی پخش خواهد شد. قبل از پخش این مصاحبه در تاریخ ۸ ژانویه نیز به تازگی کلیپی تبلیغاتی برای آن منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این کلیپ را در ادامه مشاهده می‌کنید.

برخی از افراد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این کلیپ و همچنین این مصاحبه واکنش نشان دادند و آن را یک شوی تبلیغاتی غیرصادقانه توصیف کردند. کاربران همچنین صحبت‌های جاناتان میجرز در این مصاحبه را با صحبت‎‌ها و عذرخواهی‌های شخصیت دیپ در سریال The Boys مقایسه کردند.

جنجال‌های حول محور این بازیگر و همچنین حکم صادر شده برای وی ممکن است پایان راه حرفه بازیگری وی باشد و این مصاحبه تازه نیز فرصتی به او می‌دهد تا بتواند سمت خودش از داستان را بازگو کند. چیزی که باعث شده تا این مصاحبه برای بینندگان جالب نباشد، این است که این بازیگر فرصت کافی در دادگاه داشته است. با اینکه او از برخی از اتهامات تبرئه شده اما در برخی موارد دیگر محکوم شده است.

منبع: screenrant


source

توسط funkhabari