در میان شایعات عرضه قریب‌الوقوع Hi-Fi Rush برای کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)، گزارش جدیدی ادعا کرده که ممکن است این تنها انحصاری مایکروسافت (Microsoft) نباشد که به محصولی چندپلتفرمی تبدیل می‌شود.

مایکروسافت چندین بار در سال‌های اخیر برخی از عناوین نسبتاً کوچک‌تر و فرست پارتی خود به پلتفرم‌های رقبا آورده است و به نظر می‌رسد که کمپانی آمریکایی برنامه‌های بیشتری برای آینده دارد. شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که پورت نینتندو سوییچ بازی Hi-Fi Rush در دست ساخت است و طبق گفته جز کوردن (Jez Corden) از رسانه ویندوز سنترال (Windows Central)، احتمالاً Hi-Fi Rush تنها انحصاری ایکس باکس نخواهد بود که به محصولی چندپلتفرمی تبدیل می‌شود.

کوردن در مقاله‌ای که اخیراً منتشر شده، ادعا کرده که طبق آنچه از منابع «معتمد و قابل اعتماد» شنیده، مایکروسافت در حال «بررسی آوردن برخی از عناوین قدیمی خود به پلتفرم‌های دیگر» است، اگرچه او می‌گوید جزئیات دقیق‌تر «مبهم و تایید نشده‌ باقی مانده‌اند».

البته، اینکه عبارت «عناوین قدیمی» دقیقاً در اینجا به چه چیزی اشاره می‌کند، یک سؤال مهم است. برای مثال، Hi-Fi Rush که تنها یک سال از عمرش می‌گذرد، ممکن است به عقیده بسیاری یک بازی قدیمی و واجد شرایط نباشد. آیا عبارت مذکور بدان معنی خواهد بود که عناوین قدیمی‌تر از کتابخانه‌ بازی‌های ایکس باکس، ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان می‌توانند به پلتفرم‌های نینتندو و پلی استیشن منتقل شوند؟

از عناوین Ori گرفته تا Quake 2 Remastered و سایرین، مایکروسافت قطعاً تمایل بیشتری به انتشار بازی‌های خود برای پلتفرم‌های رقیب در سال‌های اخیر نشان داده است، بنابراین به نظر نمی‌رسد که این خبر نیز خارج از قلمروی امکان باشد. با این حال باید دید که آیا این امر به طرح‌های مشخص و منظمی منجر می‌شود یا خیر. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

source

توسط funkhabari