Final Fantasy 14 در گذشته برای PS4 ،PS5 و PC عرضه شده است و نسخه Xbox Series X/S آن در بهار سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. بستۀالحاقی بعدی این بازی در دست توسعه است و برای عرضه در تابستان ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده.

با وجود عدم انتشار یک گسترش‌دهنده پولی از زمان عرضه Endwalker، بازی MMO و تحسین شده استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix)، یعنی Final Fantasy 14، با بیش از ۳۰ میلیون بازیکن قوی‌تر از همیشه است. آخرین نقطه عطف مهم آن به سال ۲۰۲۲ برمی‌گردد که بیش از ۲۷ میلیون بازیکن به تجربه محصول مورد بحث ما پرداخته بودند.

اسکوئر انیکس تعداد کل مشترکین بسته‌های پولی را مشخص نکرده. دموی رایگان این محصول امکان دسترسی به بازی پایه Heavensward و Stormblood را با سقف سطح ۷۰ فراهم می‌کند. بازیکنان می‌توانند مشاغل و محتوای مختلف را امتحان کنند و اگرچه محدودیت‌هایی وجود دارد، اما برای تازه‌واردان عالی است.

Final Fantasy 14 برای PS4 ،PS5 و PC در دسترس بوده و در بهار سال جاری به لطف نسخه بتای عمومی در پچ ۶.۵X برای Xbox Series X/S عرضه می‌شود. بستۀالحاقی بعدی آن Dawntrail نام دارد که تابستان ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و یک قاره جدید، مشاغل، مسابقات و موارد دیگر را به بازی اضافه می‌کند. تاریخ دقیق عرضه بعداً اعلام خواهد شد، زیرا کارگردان/تهیه‌کننده بازی، یعنی نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، می‌خواهد از تأخیرهای احتمالی جلوگیری نماید.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

source

توسط funkhabari