یک شرکت تولیدکننده هدفون و اسپیکر اخیراً ادعا کرده که کنسول بعدی نینتندو در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، اما این شرکت بعداً ادعا کرد که این تنها یک حدس بوده است.

شرکت Altec Lansing، سازنده‌ی اسپیکر و هدفون که در سال ۱۹۲۷ تأسیس شد، اعلام کرده که مجوز احیای نرم‌افزار تقلب بازی‌های کلاسیک GameShark را که اکنون با نام AI Shark شناخته می‌شود، به دست آورده است. با این حال، روابط عمومی شرکت مذکور به دلیل ادعای خود در خصوص زمان عرضه کنسول بعدی نینتندو، به سرعت توجهات را به خود جلب کرد.

Altec ادعا کرده است که رونمایی رسمی از AI Shark همزمان با عرضه‌ی کنسول بعدی نینتندو در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد بود. با این وجود، سخنگوی Ai Shark بعداً اظهار داشت که این تنها یک حدس از بازه‌ی زمانی عرضه‌ی کنسول مذکور بوده است.

اگرچه نینتندو تاکنون به صورت رسمی اظهارنظری نکرده است، اما انتظار می‌رود کنسول بعدی این شرکت در سال جاری میلادی عرضه شود.

مشخص نیست که آیا شرکت Altec Lansing از زمان عرضه کنسول بعدی نینتندو مطلع است یا خیر. با این حال، رسانه‌ی VGC تابستان گذشته گزارش داد که کیت‌های توسعه برای Switch 2 در دست برخی استودیوهای مهم قرار دارد و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

سهام نینتندو در اوایل این هفته به بالاترین حد خود رسید که تا حدی می‌توان آن را به دلیل انتظار برای کنسول بعدی این شرکت نسبت داد. همچنین آمارهای جدید نشان می‌دهد که این شرکت برای نوزدهمین سال متوالی در ژاپن، بر فروش بازی‌ها سلطه داشته است.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari