۱۰ سال پس از انتشار اولین بازی، فرنچایز SMITE دومین نسخه خود را دریافت خواهد کرد.
عنوان آنلاین، چندنفره و سومشخص SMITE دنباله مستقل و درخشانی دریافت میکند. SMITE 2 به طور رسمی در مسابقات قهرمانی جهان SMITE 2024 معرفی شد. دنباله مورد بحث همان گیمپلی اصلی که بازیکنان SMITE با آن آشنا هستند را حفظ میکند، اما خود بازی از ابتدا برای نسل بعدی بازسازی میشود. تریلر رونمایی از بازی را میتوانید در انتها مشاهده کنید.
در صورتی که با بازی آشنا نیستید، SMITE یک عنوان MOBA مانند League of Legends یا Dota 2 است. دو تیم پنجنفره برای کنترل یک نقشه میجنگند، هر تیم در طول مسابقه قویتر میشود تا زمانی که یکی بتواند پایگاه دشمن خود را نابود کند. با این حال، برخلاف سایر MOBAها، SMITE از منظر سومشخص روایت میشود، بنابراین به جای اینکه زاویه دید شما از بالا به پایین (مثل عناوین استراتژیک) باشد، از دید سومشخص به مبارزه با خدایان قدرتمند خواهید پرداخت. همچنین به گونهای طراحی شده است که کنسولپسند باشد و به راحتی با استفاده از یک کنترلر اجرا شود.
نسخه اول در سال ۲۰۱۴ و با استفاده از موتور Unreal Engine 3 ساخته شد، بنابراین SMITE 2 که با Unreal Engine 5 توسعه یافته، نشاندهنده یک جهش قابل توجه در فناوری خواهد بود. تراویس براون (Travis Brown)، مدیرعامل شرکت تایتان فورج گیمز (Titan Forge Games)، بازی SMITE 2 را اینگونه توصیف میکند:
فرصتی برای بازگشت. با استفاده از تمام آموختههای ۱۰ سال ساخت SMITE، بازی جدید را به یکی از موفقترین عناوین چندنفره تمام دوران تبدیل کنید و تمام کارها را به شدت بهتر از گذشته انجام دهید.
در کنار ارتقاء بصری انیمیشنها و افکتهای جدید، SMITE 2 همچنین شامل چندین پیشرفت در گیمپلی میشود، از جمله تواناییهای جدید برای هر شخصیت، سیستم Backend و Matchmaking کاملاً تازه، ویژگیهای جدید نقشه و رابط کاربری دگرگون شده. پنج خدای جدید نیز برای SMITE 2 برنامهریزی شدهاند. اولین خدا Hecate (الهه جادوگری یونان) نام داشته و به عنوان بخشی از نسخه آزمایشی آلفای SMITE 2 که برای بهار ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، در دسترس خواهد بود.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
source