بازی بعدی مجموعه Battlefield از استودیوی Ripple Effect که سابقاً DICE LA نام داشت، ارائه باورپذیرترین افکت تخریبپذیری در بازیهای ویدیویی را هدف قرار داده است.
طبق آگهی شغلی جدید، استودیوی مذکور به دنبال استخدام یک طراح جلوههای ویژه سهبعدی ارشد است که به کمک آن بتواند واقعگرایانهترین افکت تخریبپذیری در صنعت بازی را ارائه دهد.
استودیوی Ripple Effect تنها یکی از چندین استودیوی مشغول کار روی فرنچایز Battlefield به شمار میرود. همانطور که احتمالاً میدانید، روند ساخت و توسعه مجموعه پس از عرضه ناامید کننده Battlefield 2042 تغییرات زیادی داشته است و این استودیو هم از این قاعده مستثنی نیست.
شعبه اصلی استودیوی DICE نیز در حال حاضر روی توسعه تجربه نسل بعدی چندنفره برای Battlefield کار میکند، آنها همچنین روی ساخت بخش تکنفره بتلفیلد بعدی به استودیوی تازه تأسیس Ridgeline Games که توسط مارکوس لتو (Marcus Lehto)، یکی از سازندگان هیلو، رهبری میشود، نظارت و همکاری میکنند.
به نقل از EA، استودیوی Ripple Effect، تجربه جدیدی از Battlefield را در عین وفاداری به هویت سری ارائه خواهد داد.
استودیوی نام برده، پیش از این به عنوان تیم پشتیبانی ایفای نقش کرده و پروژه قبلی آنها همکاری با DICE برای ساخت Battlefield 2042 بوده است.
شرکت EA در دسامبر سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد اعمال تغییرات گسترده و توسعه یک جهان یکپارچه برای Battlefield را دارد. در همین راستا، اسکار گابریلسون (Oscar Gabrielson)، مدیر اسبق DICE، از تیم کنار رفت و وینس زامپلا (Vince Zampella)، بازیساز سرشناس و بنیانگذار Respawn و Infinity Ward، به عنوان ناظر فرنچایز Battlefield انتخاب شد.
شما امیدی به آیندهی Battlefield دارید؟
source