فصل OG و تجربیات جدیدی مانند Fortnite Lego، باعث افزایش چشمگیر تعامل کاربران شده است.

گزارش شده که کاربران کنسول‌ها در دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۱.۶ میلیارد ساعت بازی Fortnite را تجربه کرده‌اند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی آمپره (Ampere Analysis)، این رقم بیش از مجموع زمان‌های صرف شده توسط دارندگان کنسول برای بازی Call of Duty HQ (Modern Warfare 2، Modern Warfare 3 و Warzone)، EA Sports FC 24، GTA Online و Roblox در این ماه است.

بازی بتل رویال اپیک در ماه نوامبر با راه‌اندازی فصل ۴ (OG) که بازیکنان را به گذشته برد و جزیره را به شکل فصل ۱ بازگرداند، شاهد افزایش چشمگیری تعامل کاربران بود. ساعات صرف شده در Fortnite در نوامبر نسبت به اکتبر ۱۴۶ درصد افزایش یافت و در دسامبر، زمانی که Epic سه حالت بازی جدید را به عنوان مود‌های دائمی به بازی اضافه کرد، ۹ درصد دیگر افزایش یافت.

سه تجربه زنده جدیدی که در ماه گذشته به فورتنایت اضافه شد، Lego Fortnite، Fortnite: Rocket Racing و Fortnite Festival بودند.

Lego Fortnite که در همکاری با لگو گروپ (Lego Group) ساخته شده است، یک تجربه بقا و ساخت و ساز شبیه به Minecraft است. مود Rocket Racing که توسط استودیوی راکت لیگ سایونیک (Rocket League، Psyonix) توسعه یافته، به عنوان یک مسابقه اتومبیل رانی سوپراسپرتیک که بازیکنان با دوستان خود در مسیرهای انتخابی لغزنده، پرواز و دریفت، به رقابت می‌پردازند. همچینن Fortnite Festival، از استودیوی راک بند هارمونیکس (Rock Band Harmonix)، یک بازی موسیقی است که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در یک گروه به اجرای قطعه‌های موسیقی محبوب خود مشغول شوند.

source

توسط funkhabari