محصولات آرایشی انواع مختلفی دارند و همه ما می دانیم که یکی از مهمترین بخش های آرایش صورت، آرایش و میکاپ لب ها است که با محصولات مختلفی انجام می شود اما این محصولات و نتیجه کار آنها نیز با هم تفاوت هایی دارند، از جمله محبوب ترین و ترند ترین و پر استفاده ترین انواع لوازم آرایشی لب که این روز ها در همه فروشگاه ها یافت می وشند و قابل خرید هستند، تینت لب ها و برق لب ها می باشند که با هر دو آنها جنبه آرایشی و زیبایی دارند اما تفاوت ها و فرق هایی با هم دارند که در این مقاله می خواهیم به بررسی این تفاوت ها بپردازیم.

چرا باید تفاوت برق لب و تینت لب را بدانیم ؟

در واقع اگر قصد خرید لوازم آرایشی مختلف را داشته باشیدف باید کاربرد آنها را بلد باشید و بدانید که هر کدام از آنها در چه شرایطی و کی و کجا استفاده می شوند، در رابطه با برق لب ها و تینت لب ها نیز به این صورت است، اگر می خواهید نسبت به خرید تینت لب اقدام کنید، یا نسبت به خرید برق لب اقدام کنید، در صورتی که تفاوت میان آنها و کاربرد هایشان را بلد نباشید، شاید به نحو احسن از آن استفاده نکرده و نتیجه ای که باید را دریافت نکنید. به همین دلیل با ما همراه باشید تا فرق آنها را با هم مطالعه نماییم.

تینت لب چیست ؟

یکی از جدید ترین ترند های آرایشی که دخترانه کره ای باعث محبوب یت و معروفیت ان شدند به دلیل ظاهر و میکاپ کره ای و دخترانه ای که ایجاد می کند میان بسیاری از دختر خانم های نوجوان و حتی جوان تا 30 سال هم بسیار پر کاربرد و معروف می باشد و این روز ها بسیار زیاد استفاده می شود.

تینت لب ها در واقع رنگی هستند و رنگ بسیار زیبا، درخشان و طبیعی دارند. بسته به اینکه تسنت لب ها را از کجا تهیه می کنید، باید بدانید که نسبت به رژ لب مایع بسیار کاربردی تر و سالم تر می باشند. در ساخت آنها از ترکیبات آبرسان بیشتری استفاده شده و نه باعث پوسته پوسته شدن و نه ترک لب ها می شوند.

برق لب چیست ؟

دومین محصولی که در این مقاله می خواهیم معرفی کنیم و به تفاوت و فرق آن با تینت لب بپردازیم، برق لب می باشد که محصولی آرایشی، با کیفیت بسیار زیاد، معمولا بدون رنگ و البته مایع، با توانایی افزایش درخشش لب ها می باشد.

برق لب ها در واقع نوعی مکمل آرایشی برای سایر لوازم آرایشی لب هستند، به صورتی که مثلا اگر رژ لب مایع و یا حتی رژ لب جامد شما برق و درخشش ندارد، برق لب به کمک شما می آید و به آن درخشش می دهد.

برق لب ها نیز انواع مختلفی دارند اما بیشتر آنها شفاف و بدون رنگ می باشند و در واقع رنگی به لب ها شما نمی دهند و صرفا درخشان کننده و برق دهنده می باشند.

البته برخی برق لب ها حرارتی می باشند و با حرارت لب های شما تغییر رنگ می دهند و برخی نیز خودشان رنگ دارند و همانند تینت لب ها نیازی به استفاده از محصول آرایشی دیگری ندارند. برق لب های شفاف، بدون رنگ و برق دهنده را بدون سایر لوازم آرایشی لب نیز می توانید استفاده کنید.

تینت لب

و اما فرق و تفاوت میان برق لب و تینت لب

  • اصلی ترین تفاوتی که دارند این است که برق لب ها درخشان تر می باشند و باعث افزایش برق و درخشش لب های شما می شوند، در حالی که تینت لب ها بیشتر طبیعی هستند و برق زیادی به لب های شما نمی دهند و کاربردشان تغییر رنگ آن می باشد.
  • برق لب ها شفاف و بدون رنگ هستند و برخی از آنها با حرارت لب های شما تغییر رنگ می دهند، در حالی که تینت لب ها خودشان رنگدانه دارند و حرارت لب ها باعث تغییر رنگ آنها نمی شود.
  • تینت لب ها بدون هیچ محصول دیگری استفاده می شوند و در واقع خودشان یک محصول آرایشی لب کامل می باشند، در حالی که برق لب ها را معمولا بر روی سایر لوازم آرایشی لب برای افزایش درخشش آن ها اضافه می کنند.
  • برق لب ها نمونه های جامد نیز دارند در حالی که تینت لب ها بیشتر مایع می باشند.

source

توسط