تازه‌ترین ساخته گای ریچی تحت عنوان The Gentlemen که این بار در مدیوم تلویزیون جریان دارد، نخستین تریلر خود را دریافت کرده است.

گای ریچی یکی از کارگردانان صاحب سبک ژانر اکشن در سینمای هالیوود به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ میلادی فیلمی تحت عنوان The Gentlemen (آقایان) را با نقش آفرینی بازیگرانی نظیر متیو مک‌کانهی، کالین فارل و چارلی هونام روانه سینماها کرد که مجموعه فروشی بالغ بر ۱۱۵ میلیون دلار را به دست آورد. موفقیت نسبتاً قابل قبولی که این کارگردان بریتانیایی را مجاب کرد تا دست به گسترش دنیای این فیلم بزند.

به همین سبب نیز شاهد همکاری او با کمپانی نتفلیکس هستیم که منجر به ساخت مجموعه تلویزیونی The Gentlemen شده است که اسپین‌آفی از فیلم سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود. اثری که نخستین تریلر خود را دریافت کرده و در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

همانطور که در تریلر می‌توانید مشاهده نمایید، با وجود حضور بازیگرانی جدید نظیر تئو جیمز، کایا اسکودلاریو و جولی ریچاردسون اما با حال و هوای اثر اصلی طرف هستیم که می‌تواند طرفداران گای ریچی را به وجد بیاورد.

سریال The Gentlemen در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

CatalystDoctor

source

توسط funkhabari