ویدیو جدیدی منتشر شده که ملیسا باررا بازیگر اخراج شده از فیلم Scream 7 را کنار باقی همکارانش نشان می‌دهد.

چندی پیش با آغاز جنگ میان اسرائیل و فلسطین، ستاره فیلم‌های جدید فرنچایز Scream (جیغ) یعنی ملیسا باررا در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از مردم غزه پرداخت که این مسئله با واکنش عجیب تهیه‌کنندگان همراه شد و او را از فیلم جیغ ۷ رسماً اخراج کردند. تصمیمی جنجالی که سبب شد تا جنا اورتگا و کارگردان این دنباله نیز جدایی خود را اعلام کرده و کلیت ساخت این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

در حالی که ساخت فیلم Scream 7 بدون بازیگران نقش اصلی با مشکلات اساسی مواجه شده اما به سبب برگزاری رویداد سالانه مت گالا که به فشن و مد اختصاص دارد، شاهد به راه افتادن یک مهمانی افتتاحیه‌ مانند هستیم که هنرمندان مختلفی در آن حضور پیدا می‌کنند.

رویدادی که سبب گشته تا ملیسا باررا و جنا اورتگا با دیگر با همکاران خود از فیلم‌های جیغ نظیر تونی ریوولوری، لیانا لیبراتو، میسون گودینگ، جاسمین ساوی براون و جک کواید گردهمایی جذابی را رقم بزنند که ویدیویی از آن در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های قابل توجهی را به همراه داشته است.

به عقیده کاربران، این گردهمایی در اصل جوابیه‌ای به اخراج ملیسا باررا قلمداد می‌شود تا نشان دهند که برخلاف تصمیم تهیه‌کنندگان فرنچایز جیغ، دوستی آن‌ها همچنان ادامه داشته و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند که این مسئله را فدای حماقت سازندگان نمایند.

گروه رسانه‌ای اسپای‌گلس طی بیانیه‌ای، حمایت ملیسا باررا از مردم غزه را نوعی یهودستیزی خطاب کرده بود که اشاره به نسل‌کشی و تحریف هولوکاست داشته و آن‌ها تحت هیچ شرایطی چنین حمایتی را تحمل نخواهند کرد. تصمیمی که تاکنون تنها به ضرر فرنچایز جیغ تمام شده است.

منبع: ددلاین

source

توسط funkhabari