در مصاحبه اخیر، فیلیپ ترمبلی (Philippe Tremblay)، مسئول سرویس‌های اشتراکی یوبیسافت، صحبت‌های جالبی درباره آینده سرویس‌های اشتراکی و صنعت بازی، انجام داده است.

به گفته فیلیپ ترمبلی، میلیون‌ها گیمر از زمان راه‌اندازی سرویس اشتراک بازی یوبیسافت، در این سرویس عضو شده‌اند. انتظار می‌رود که تعداد کاربران این سرویس‌ها، در آینده نزدیک افزایش یابند. فیلیپ ترمبلی می‌گوید که علی‌رغم علاقه بخشی از گیمرها به تهیه نسخه فیزیکی بازی‌ها، اما این تغییرات باید انجام شوند.

در سال‌های اخیر، شاهد این بوده‌ایم که بازار سرویس‌های اشتراکی و ابری با انفجار محبوبیت مواجه شده‌اند. اگر بخواهیم تنها به تعدادی از این سرویس‌ها اشاره کنیم، می‌توان به PlayStation Now ،Xbox Game Pass ،GeForce NOW و EA Play اشاره کرد. در این میان، شاید چند میلیون کاربر هم‌زمان عضو چندین سرویس اشتراکی باشند.

سرویس اشتراکی Ubisoft+ نیز اخیراََ یک ریبرندینگ را تجربه کرده است. سرویس اصلی یوبیسافت در حال حاضر، Ubisoft+ Premium نام دارد و به گیمرها دسترسی به بازی‌های روز را می‌دهد. از سوی دیگر، ما Ubisoft+ Classics را نیز داریم که دربردارنده عناوین قدیمی‌تر این ناشر بزرگ است.

نکته‌ای که درباره سرویس‌های اشتراکی مطرح است و فیلیپ ترمبلی با زیرکی به آن اشاره می‌کند، عدم مالکیت کاربر بر بازی‌های سرویس است. مسئول یوبیسافت می‌گوید که این چیزی است که گیمرها باید به آن عادت کنند، چرا که شما پیشروی و فعالیت‌های خود در بازی را از دست نمی‌دهید و همه‌چیز ذخیره می‌شود. در نتیجه باید به عدم مالکیت بر بازی‌ها عادت کنید.

به نظر شما سرویس‌های اشتراکی به رشد خود ادامه خواهند داد و آینده از آن محتوای دیجیتال است؟

source

توسط funkhabari