بخشنامه جدید فروش کامیون کشنده پیلسان ۴۸۰ اتومات با قیمت قطعی و در تعداد محدود، ویژه دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. طبق این بخشنامه فروش، متقاضیان خرید کامیون کشنده پیلسان ۴۸۰ اتومات می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه (و یا تا تکمیل ظرفیت) با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش این شرکت نسبت به ثبت‌نام، اقدام نمایند.

به گزارش خودرودیلی، در این طرح فروش، کامیون کشنده پیلسان ۴۸۰ اتومات با قیمت قطعی ۵میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان عرضه شده و امکان خرید آن با پرداخت سه مرحله‌ای وجه خودرو، فراهم آمده است به این ترتیب که مشتری می‌تواند ۲.۵میلیارد تومان در هنگام ثبت‌نام، ۱میلیارد تومان ۳۰ روز پس از ثبت‌نام و ۱میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان هفته سوم فروردین ۱۴۰۳ پرداخت کرده، خودروی ثبت‌نامی را هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳ از شرکت تحویل بگیرد. برای پرداخت‌های دوم و سوم، مشتری می‌بایست دو فقره چک صیاد به تاریخ های مذکور در هنگام ثبت‌نام به نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پیلسان تحویل دهد.

فروش کشنده پیلسان ۴۸۰ اتومات با قیمت قطعی - دی ماه ۱۴۰۲

همانطور که اشاره شد، خودروهای قابل‌عرضه در این نوبت، کامیون کشنده تک‌محور پیلسان C7H 480 AMT هستند. این خودرو تجاری Pilsan با وزن ناخالص ترکیبی مجاز 44 تن، دارای موتور ۶ سیلندر خطی توربودیزل ۲۴ سوپاپ، با اینترکولر و استاندارد آلایندگی یورو ۵ است که با ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این موتور به گیربکس AMT مجهز به ریتاردر پنج مرحله ای بوده، دارای سیستم تزریق سوخت Common Rail، گرمکن الکتریکی هوای ورودی به موتور (Cold Start)، گرمکن سیستم کنترل آلایندگی SCR، کاتالیزور هوشمند و سیستم مصرف بهینه سوخت (ECO Switch) است.

شیشه‌بالابر و آینه‌های برقی، کروزکنترل، تعلیق بادی اتاق مجهز به چهار بالن، بادگیر سقف و جانبی اتاق، دریچه سقفی برقی، دو عدد تخت خواب عریض و جک بالابر هیدرولیکی و الکتریکی نیز از جمله امکانات این کامیون کشنده پیلسان می‌باشند.

انتهای پیام

source

توسط