پیش‌سفارش‌ها از حالا برای جدیدترین ساخته استودیوی GSC Game World، یعنی STALKER 2: Heart of Chornobyl، که برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود، در دسترس هستند.

تیم GSC Game World تأخیر دیگری را برای STALKER 2: Heart of Chornobyl اعلام نمود. تاریخ انتشار جدید به ۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) اشاره می‌کند. با این حال، پیش‌سفارش‌ بازی از حالا امکان‌پذیر بوده و یک تریلر کوتاه نیز منتشر شده است که می‌توانید آن را در انتها مشاهده کنید. دنباله این فرنچایز در منطقه معروف چرنوبیل جریان خواهد داشت. بازیکنان باید از آشفتگی‌ها عبور کرده و آزادند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. در توضیحات بازی آمده است:

به دنبال آیتم‌ها باشید، تصمیماتی بگیرید که می‌توانند به پایان‌های متفاوتی منجر شوند، بیش از ۳۰ اسلحه را سفارشی کنید و خیلی چیزهای دیگر. در دنیای باز و عظیم بازی سرگردان شده و به کاوش اسرار بپردازید.

با این حال، برای کسانی که روی داستان اصلی تمرکز دارند، STALKER 2: Heart of Chornobyl تخمین زده می‌شود که ۴۰ ساعت طول بکشد و بازگشت شخصیت‌هایی مانند Strider از Call of Pripyat را شاهد خواهیم بود. بازی مورد بحث از روز اول در سرویس محبوب گیم پس (Game Pass) قرار گرفته و برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

source

توسط funkhabari