برخی منابع معتبر ادعا می‌کنند که در رویداد Xbox Developer_Direct ایکس باکس، شاهد معرفی یک بازی جدید اعلام نشده خواهیم بود.

به نظر می‌رسد که رویداد آتی Xbox Developer_Direct ایکس باکس، مملو از عناوین مختلف خواهد بود. به طوری که حضور بازی‌هایی مانند Senua’s Saga: Hellblade 2، Avowed و Indiana Jones از استودیوی MachineGames، برای این رویداد تایید شده‌اند. (در حالی که قرار است نمایشی ۱۰ دقیقه‌ای از بازی Avowed ببینیم). بازی Ara: History Untold، با مقیاسی کوچکتر، اما به همان اندازه جذاب نیز در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

اما آیا قرار است شاهد یک بازی پنجم نیز باشیم؟ طبق گزارش منتشر شده توسط Insider Gaming، می‌توان گفت که این اتفاق خواهد افتاد. این رسانه ادعا کرده است که یک بازی پنجم تایید نشده نیز در مراسم نیز در مراسم Developer_Direct ایکس باکس به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازی پنجم چه خواهد بود، هنوز مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که به دنبال نمایشی برای عناوینی که قبلاً اعلام شده بودند مانند Towerborne یا Microsoft Flight Simulator 2024 باشیم (که هر دوی آن‌ها امسال عرضه می‌شوند)، یا در عوض رونمایی یک بازی کاملاً جدید را ببینیم. همچنین در اوایل ماه جاری، افشاگری‌ها حاکی از آن بود که بازی بعدی استودیوی Double Fine Productions، در نمایشگاه معرفی می‌شود.

در هر حال، هر عنوانی که معرفی شود، می‌دانیم که تاریخ انتشار آن مشخص خواهد بود، زیرا مایکروسافت تأیید کرده است که تمام عناوین نمایش داده شده در این رویداد، در فاصله زمانی نه چندان طولانی منتشر خواهند شد.

source

توسط funkhabari