طراحان ماد پس از کار روی Assetهای از پیش ساخته Marvel’s Spider-Man 2، اکنون یک بیلد قابل بازی از نسخه‌ی PC را منتشر کرده‌اند.

Marvel’s Spider-Man 2 به یک موفقیت فوری در PS5 تبدیل شد و ۲.۵ میلیون واحد در عرض ۲۴ ساعت فروخت. انتظار می‌رود این بازی مانند نسخه‌ی اول نیز بر روی PC عرضه شود، اما اخیراً یک نسخه‌ی غیر رسمی از آن منتشر شده است.

پس از یک حمله بزرگ باج افزار به اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در ماه گذشته و افشای گسترده‌ی برنامه‌های این استودیو، مادسازان کار بر روی یک پورت غیر رسمی نسخه‌ی PC بازی Marvel’s Spider-Man 2 را آغاز کردند. این بیلد اکنون تکمیل شده است و یک نسخه کاملاً قابل بازی از آن را می‌توان به صورت آنلاین پیدا کرد.

طبق گزارش توییتر PC Focus، تیم سازنده پورت غیر رسمی قابل بازی Spider-Man 2 را بر روی PC منتشر کرده است. با این حال، این نسخه از حجم سنگینی برخوردار است و به ۲۵۶ گیگابایت فضای خالی برای بازی کامل نیاز دارد. منبع مذکور چندی پیش ویدیوهای از گیم‌پلی این نسخه را به اشتراک گذاشت که در آن مادسازان توانستند بازی را بدون بافت اجرا کنند، اما ظاهراً بیلد کامل همه چیز را در وضعیت مناسب قرار داده است.

مادسازان توانسته‌اند همه چیز را با سرعتی خیره کننده انجام دهند و این پورت را در کمتر از یک ماه منتشر کنند. با این وجود، شایان ذکر است که این پورت بی‌نقص نیست و افرادی که آن را دانلود می‌کنند، با اشکالات گرافیکی و باگ‌هایی مواجه خواهند شد که در نسخه رسمی وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که سونی به‌زودی مداخله کند و به دنبال حذف این نسخه از اینترنت باشد.

نکته جالب اینجاست که صفحه‌ی توییتر PC Focus ادعا می‌کند که طراحان ماد متوجه شده‌اند که چگونه حالت Co-op چند نفره را در این نسخه فعال کنند. با این حال، باید دید که این بخش از بازی تا چه حد خوب عمل می‌کند.

از سوی دیگر چندی پیش یک بیلد اولیه از Marvel’s Wolverine نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که بر روی PC قابل بازی بود. طبق اطلاعات لو رفته‌ها، برآوردها حاکی از آن است که پورت رسمی نسخه‌ی PC بازی Marvel’s Spider-Man 2 حداکثر تا اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. اگرچه این بیلد لو رفته ممکن است فریبنده به نظر برسد، اما پیشنهاد می‌شود منتظر نسخه رسمی باشید تا بازی را در بهترین کیفیت روی پلتفرم PC تجربه کنید.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari