تریلر GTA 6 با ثبت بیش از ۱۶۸ میلیون بازدید، با عبور از Minecraft رتبه‌ی دوم پربازدیدترین تریلر بازی‌ها را از آن خود کرد. بازی Subway Surfers همچنان رتبه‌ی اول این فهرست را در اختیار دارد.

GTA 6 مورد انتظارترین بازی ویدیویی برای گیمرهای سراسر دنیا محسوب می‌شود که همچنان تریلر معرفی آن رکوردهای جدیدی را به ثبت می‌رساند. از سوی دیگر، این بازی بلافاصله پس از معرفی با یک میلیون لایک به سریع‌ترین توییت برای یک بازی در توییتر تبدیل شد.

همچنین تریلر معرفی GTA 6 در ۲۴ ساعت اول انتشار به بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید رسید. حال با گذشت حدود ماه، این اثر تا به امروز به دومین تریلر پربیننده در گیمینگ تبدیل شد.

در حال حاضر بازی Subway Surfers با ۳۶۱ میلیون بازدید همچنان در رتبه‌ی اول پربازدیدترین تریلر بازی‌ها قرار دارد. با توجه به اختلافی که وجود دارد، GTA 6 بعید است که به این‌زودی‌ها به پربازدیدترین تریلر بازی تبدیل شود.

تا چندی پیش تریلر بازی Minecraft با ۱۶۷ میلیون بازدید رتبه‌ی دوم را در اختیار داشت. با این حال، هیجان برای GTA 6 حد و مرزی ندارد و در کمتر از دو ماه از جایگاه دوم را از آن خود کرد.

رسیدن به رتبه‌ی اول پربازدیدترین تریلر بازی‌ها آسان نخواهد بود. عنوان Subway Surfers که یک بازی موبایلی محسوب می‌شود، طبیعتاً بسیار در دسترس‌تر است و باعث می‌شود مخاطبان بیشتری برای تریلر آن جذب شوند. این ویدئو همچنین برای بیش از ده سال بازدید داشته است. با این حال مشخصاً با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی GTA 6، تریلر معرفی آن بازدیدهای بیشتری دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود تریلر دوم این بازی در سال جاری میلادی منتشر شود.

بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari