طبق توضیحات رسمی ارائه شده توسط بتسدا (Bethesda)، بازی Indiana Jones and the Great Circle دارای ترکیبی پویا از گیم‌پلی خطی و نقشه‌هایی با مناطق باز در قالبی روایت محور خواهد بود.

موارد زیادی تا به این لحظه از بازی Indiana Jones and the Great Circle توسط استودیوی ماشین گیمز (MachineGames) فاش شده است. از مبارزات تن به تن و شلاقِ کاملا شبیه‌سازی شده گرفته تا تمرکز آن بر مجموعه‌های سینمایی و این واقعیت که قرار است یک تجربه اول شخص باشد. اگرچه، استودیوی سازنده هنوز به برخی از سوالات پاسخ نداده است. به عنوان مثال، ساختار بازی چگونه است؟ آیا این اثر یک تجربه خطی خواهد بود یا فضایی برای کاوش‌های بی پایان خواهد داشت؟

همانطور که مشخص شده، این بازی قرار است مقداری از هر دو ویژگی را ارائه دهد. طبق یک نمای کلی از بازی در صفحه استیم، Indiana Jones and the Great Circle ترکیبی از گیم پلی خطی، سینمایی و نقشه‌های گسترده و باز را برای بازیکنان به نمایش خواهد گذاشت. همچنین، وجود مارها در بازی نیز تایید شده است.

در توضیحات کلی آمده است:

در ترکیبی پویا از گیم‌پلی خطی، تجربه روایت محور و نقشه‌های سندباکس ماجراجویی کنید. به کاوشگر درونی خود دل ببندید و دنیایی از اسرار جذاب، تله‌های مرگبار و پازل‌های شیطانی را کشف کنید، جایی که هر چیزی به طور بالقوه می‌تواند قطعه بعدی رمز و راز و مارها را پنهان کند. علت وجود مارها چیست؟»

در رویداد شب گذشته Developer Direct ایکس باکس، نگاهی اجمالی به عنوان Indiana Jones and the Great Circle را داشتیم. مکان‌های زیادی که شخصیت اصلی داستان به عنوان یک باستان‌شناس، در طول سفر خود از شهر واتیکان و قله‌های برفی هیمالیا گرفته تا اهرام مصر و معابد سوکوتای در تایلند بازدید خواهد کرد. بنابراین، به وضوح محیط‌های مختلفی وجود دارد که بازیکنان قادر به کشف آن‌ها خواهند بود. امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد موارد بیشتری از آن‌ها باشیم.

Indiana Jones and the Great Circle اواخر سال ۲۰۲۴ برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. ماشین گیمز اعلام کرده است که تروی بیکر (Troy Baker) در این بازی نقش ایندیانا جونز را بازی خواهد کرد.

source

توسط funkhabari.ir