جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson)، کارگردان بازی Indiana Jones and the Great Circle، می‌گوید که علی‌رغم تمام دشواری‌های فنی، شلاق بازی عملکردی کاملاً شبیه‌سازی شده دارد.

در Xbox Developer_Direct شب گذشته، ما شاهد رونمایی از بازی ایندیانا جونز بودیم. یکی از ویژگی‌های بارز تریلر رونمایی از این عنوان، شلاق نمادین شخصیت اصلی بود. شلاق در Indiana Jones and the Great Circle کاربردهای متعددی دارد؛ از مبارزه گرفته تا حل معما و جابه‌جایی در محیط.

به نقل از کارگردان بازی، شلاق ایندیانا جونز کاملاً شبیه‌سازی شده است و حس باورپذیر و واقع‌گرایانه‌ دارد. هدف و کاربرد اصلی این شلاق در ابتدا جابه‌جایی و صخره‌نوردی بوده، اما سازندگان در ادامه کاربردهای دیگری نیز برای آن تعریف کرده‌اند. به عنوان مثال، شما می‌توانید در مبارزات، مخفی‌کاری و حل معماهای بازی نیز از این وسیله استفاده کنید.

استودیوی MachineGames، سازنده بازی Indiana Jones and the Great Circle، پیش از این عنوان کرده است که بازی عمدتاً به‌صورت اول شخص تجربه می‌شود. البته در هنگام کات‌سین‌ها و صخره‌نوردی، نمای دوربین سوم شخص می‌شود. همچنین مشخص شده است که تروی بیکر (Troy Baker)، صداپیشگی شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارد.

بازی Indiana Jones and the Great Circle قرار است در سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر شود.

شما برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟

source

توسط funkhabari