جواب کلی سازندگان Starfield این است که کاغذبازیهای زیادی بر سر راه انتشار آپدیتها وجود دارد.
بتسدا (Bethesda) چند ماه است که بهطور منظم بهروزرسانیهایی را برای رفع اشکالات مختلف Starfield منتشر میکند. این در حالی است که مادسازها اغلب زودتر بسیاری از همان مشکلات را برطرف کردهاند. امروز، در پی راهاندازی بهروزرسانی Starfield، استودیو توضیح داده که چرا مادسازها ممکن است بتوانند اشکالات را سریعتر از توسعه دهندگان برطرف کنند.
مدیر انجمن VaultOfDaedalus، یعنی آقای رابرت اونیل (Robert O’Neill)، در Reddit توضیح داد:
اصلاحات رسمی و افزودن محتوا باید از طریق فرآیندهای طولانی صدور گواهینامه و سندسازی، به ویژه برای کنسولها انجام شود. به همین دلیل، بتا فقط برای کاربران Steam در دسترس است.
در این یادداشتها همچنین به این موضوع اشاره شده که رفع اشکالات بهتر است در بهروزرسانیهای بزرگتر و یکپارچهای که به اهداف شاخهای میرسند، بسته و منتشر شوند تا اینکه به صورت موردی در دسترس قرار بگیرند.
پروژه هایی مانند Starfield Community Patch در کنار به روز رسانیهای رسمی، به رفع اشکالات بازی پرداختهاند، و اگر تاکنون بازیهای بتسدا را انجام داده باشید، میدانید اولین کاری که باید بکنید این است که تعدادی ماد برای رفع اشکالات بازی به آن اضافه کنید. این رویه در مورد Starfield هم صادق است. حداقل اکنون مشخص شد دلیل اینکه توسعهدهندگان نمیتوانند همگام با مادسازها به رفع اشکالات بازی بپردازند، فرایندهای پیچیده سازمانی هنگام انتشار محتوای اضافه است.
source