به تازگی تیزری برای فیلم Dune 2 با بازی تیموتی شالامی منتشر شده که نیم نگاهی به فیلم دارد.

تیزر تازه منتشر شده برای فیلم «تل‌ماسه ۲» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، پل آرتیدس با بازی تیموتی شالامی را نشان می‌دهد که سوار بر یک کرم شنی عظیم است و همچنین با فیود رائوتا با بازی آستین باتلر مقابله می‌کند.

این اثر سینمایی تازه دنباله‌ای برای فیلم «تل‌ماسه» محصول سال ۲۰۲۱ میلادی به شمار می‌رود که هر دو اثر نیز بر اساس رمانی به همین نام نوشته فرانک هربرت ساخته شده‌اند. سکان کارگردانی این اثر سینمایی تازه را نیز همانند فیلم اول دنی ویلنوو در دست دارد.

فیلم «تل‌ماسه ۲» قرار است ادامه داستان فیلم اول را روایت کند و ادامه ماجراجویی‌های حماسی پل آرتیدس را به نمایش در بیاورد. این فیلم در ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی به روی پرده سینماها بیاید اما اعتصابات نویسندگان و بازیگران سبب تأخیر در تولید آن شد و حالا این فیلم قرار است در سال جاری اکران شود.

این تیزر تازه منتشر شده علاوه بر اینکه صحنه‌های حماسی و برجسته‌ای را از فیلم به نمایش می‌گذارد، صحنه‌هایی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم «تل‌ماسه ۲» را نیز نشان می‌دهد که با حضور تیموتی شالامی، زندیا و فلورنس پیو است و در آن، این بازیگران به صحبت درباره این اثر سینمایی و داستان آن می‌پردازند.

این تیزر تازه همچنین مادر پل به نام لیدی جسیکا با بازی ربکا فرگوسن را نیز نشان می‌دهد که با پسرش در حال صحبت است. همچنین این تیزر نیم نگاهی از شخصیت امپراتور با بازی کریستوفر واکن را نشان می‌دهد. فیلم «تل‌ماسه ۲» قرار است در تاریخ ۱ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: screenrant

source

توسط funkhabari