چه آماده باشید یا نباشید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به زودی از راه می‌رسد.

پس از موفقیت Godzilla vs Kong، نسخه جدید MonsterVerse انتظارات زیادی بر عهده دارد. فیلم جدید دو هیولا را کنار هم قرار می‌دهد تا با تایتانی رو به رو شوند که برای تصاحب جهان خیز برداشته‌ است. اکنون، تریلرهای جهانی برای Godzilla x Kong در حال پخش شدن هستند و یک تبلیغ کاملاً جدید به تازگی در چین منتشر شده است.

همانطور که در ادامه خواهید دید، تریلر بین‌المللی فیلم Godzilla x Kong پیش از اکران این فیلم در چین منتشر شد. این کلیپ دارای چند فیلم جدید است که MonsterVerse هنوز نشان نداده است. از کونگ تا اسکار کینگ، در این تریلر جهانی جدید، نگاه خوبی به غول‌های فیلم دارند. بنابراین اگر برای هیولاهای قدیمی آماده هستید، Legendary Pictures به شما کمک می‌کند.

به هر حال، Godzilla x Kong: The New Empire قرار است در ۲۹ مارس عرضه شود. آدام وینگارد کارگردان این فیلم با حضور دن استیونز و ربکا هال در راس این فیلم خواهد بود. بازیگران فیلم از جمله برایان تایری هنری و فالا چن هستند.

تریلر و پوستر جدیدی از فیلم godzilla × king the new empire منتشر شد

گودزیلا ایکس کنگ قول می‌دهد که یک هیولای دیوانه رویال دیگر را زنده کند و بزرگترین کایجو ژاپن را دوباره در سرفصل اخبار قرار دهد. امسال، گودزیلا به لطف آخرین فیلم توهو در سراسر اخبار منتشر شده است. Godzilla Minus One پس از عرضه به بازار، جهانی شد، زیرا کاربران اینترنتی به سرعت آن را یکی از بهترین فیلم‌های تایتان تا به امروز لقب دادند. دیری نمی‌گذرد که Godzilla Minus One سینماهای ایالتی را ترک می‌کند، اما طرفداران برای مدت طولانی از آن غافل نخواهند شد. MonsterVerse رکورد خود را خواهد شکست، بنابراین اگر می‌خواهید درباره Godzilla x Kong اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید خلاصه رسمی فیلم را در زیر بخوانید:

این جدیدترین مسابقه انفجاری گودزیلا علیه کونگ را با یک ماجراجویی سینمایی کاملاً جدید دنبال می‌کند، که کنگ قدرتمند و گودزیلا ترسناک را در برابر یک تهدید بزرگ کشف نشده پنهان در دنیای ما قرار می‌دهد و موجودیت آنها و خود ما را به چالش می‌کشد. این فیلم جدید و حماسی بیشتر به تاریخچه این تایتان‌ها، منشأ آنها و اسرار جزیره جمجمه و فراتر از آن می‌پردازد، در حالی که نبرد اسطوره‌ای را که به شکل‌گیری این موجودات خارق‌العاده کمک کرد و آنها را برای همیشه به بشر گره زد، آشکار می‌کند.

منبع: کامیک بوک

source

توسط funkhabari