بازیکنانی که نسخه استاندارد عنوان Like a Dragon: Infinite Wealth را به قیمت ۷۰ دلار خریداری می‌کنند، نمی‌توانند به حالت New Game Plus، دسترسی داشته باشند.

اثر نقش آفرینی Like a Dragon: Infinite Wealth، در ابتدا کاملا امیدوار کننده به نظر می‌رسید، اما با وجود اینکه برخی موارد وجود دارند که توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، سگا تصمیماتی می‌گیرد که در بین جامعه محبوبیت چندانی ندارند.

یکی از این موارد، تصمیم به انحصاری کردن حالت New Game Plus، در نسخه‌های گران قیمت بازی است. سگا در وب‌سایت رسمی Infinite Wealth، تمام محتویات و پاداش‌های نسخه‌های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و Ultimate بازی را در ارائه کرده است که در کمال تعجب حال +New Game در نسخه استاندارد موجود نیست.

با توجه به این واقعیت که نسخه استاندارد بازی با قیمت ۷۰ دلار فروخته می‌شود، این در حال حاضر به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل شده است (صرف نظر از اینکه چقدر این قیمت رایج به نظر می‌رسد). همچنین، نسخه دیلاکس با قیمت ۸۵ دلار قیمت‌گذاری شده، در حالی که نسخه Ultimate با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می‌رسد، به این معنی که برای دسترسی به حالت New Game Plus باید حداقل ۱۵ دلار اضافی خرج کنید.

Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari