کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 معتقد است که فقط بازی‌های خسته کننده به Fast Travel اتکا می‌کنند.

ژانر نقش‌آفرینی، در سال گذشته نسخه‌های موفق مختلفی را پشت سر گذاشت. Baldur’s Gate 3 جایزه بازی سال را به خانه برد، Starfield میلیون‌ها بازیکن را جمع‌آوری کرد و Cyberpunk 2077 یک تجدید حیات تاریخی را پشت سر گذاشت. سال ۲۰۲۴ نیز شروعی قوی دارد.

عنوان Dragon’s Dogma 2، از سال ۲۰۲۳ با تمرکز بر سفر و اکتشاف‌ها طرفداران زیادی را جمع‌آوری کرده است. بازیکنان خواهان آزادی بیشتر و جهان‌های باز معنادار در بازی‌های نقش آفرینی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دنیاها و جهان‌های متعددی را کشف کنند.

هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2، در مصاحبه‌ای با IGN، نظر خود را در مورد پیمایش و رسیدن از نقطه A به نقطه B در بازی‌ها بیان کرد. او توضیح داد، دنیای بازی برای ایجاد برخوردهای تصادفی و به یاد ماندنی ایجاد شده است.

کارگردان dragon's dogma 2 بازی‌های متکی بر fast travel خسته‌کننده هستند

بازیکنان در هر قسمت از نقشه، به موردی خاص از جمله NPCها و ماموریت‌های جدید برخورد می‌کنند. ایتسونو، همچنین به تأثیر رو به رشد Fast Travel پرداخت؛ به طوری که Dragon’s Dogma 2 به بازیکنان اجازه نمی‌دهد در هر لحظه، به هر نقطه از نقشه سفر کنند.

او در این باره گفت:

جابه‌جایی و سفر در دنیای بازی خسته کننده است؟ این درست نیست. این به یک مشکل تبدیل می‌شود، زمانی که بازی را خسته‌کننده طراحی کنید.

بنابراین، هیدیاکی ایتسونو معتقد است بازی‌هایی که به Fast Travel اتکا دارند، کسل‌کننده هستند و بازیکنان را از کاوش با سرعت خود منصرف می‌کنند. Dragon’s Dogma 2 امیدوار است از این مشکل جلوگیری کند و اسرار زیادی را در سراسر دنیای باز خود قرار دهد تا بازیکنان آن را پیدا کنند و دشمنان را شکست دهند. برای معنادارتر کردن این کاوش، بازی صفحه‌های بارگذاری را برای حداقل وقفه حذف کرده است.

Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه می‌شود. این بازی اولین انتشار بزرگ هیدیاکی ایتسونو پس از Devil May Cry 5 است.

source

توسط funkhabari.ir