به تازگی سرویس آنلاین دیزنی پلاس تریلر و پوستری را برای فصل سوم انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch منتشر کرده است.

سرویس آنلاین دیزنی پلاس به تازگی اعلام کرده که انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch برای سومین فصل نیز ساخته خواهد شد و فصل سوم این اثر نیز آخرین فصل از آن خواهد بود و داستان این مجموعه را به یک نقطه پایان خواهد رساند.

سرویس آنلاین دیزنی پلاس در همین راستا نیز به تازگی تریلری را برای فصل سوم انیمیشن سریالی «جنگ ستارگان: بد بچ» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تریلر تازه شخصیت آساج ونترس را نیز نشان می‌دهد که مطمئنا بازگشتش برای بینندگان این سریال تعجب‌برانگیز خواهد بود.

سومین فصل از انیمیشن سریالی «جنگ ستارگان: بد بچ» دارای ۱۵ قسمت خواهد بود و داستان این مجموعه محبوب و جذاب از فرنچایز بسیار بزرگ جنگ ستارگان را به پایان خواهد رساند. در این فصل گروه با محدودیت‌های خودشان دست و پنجه نرم خواهند کرد تا بتوانند بار دیگر در کنار اومگا قرار بگیرند، کسی که در داخل آزمایشگاهی علمی دورافتاده‌ای از امپراتوری با چالش‌های متفاوتی مواجه است. با از هم پاشیده شدن گروه و مواجه با تهدیدات مختلف از همه جهات، آن‌ها باید به دنبال پیدا کردن متحدان غیرمنتظره باشند، مأموریت‌های خطرناکی را آغاز کنند و هر آنچه آموخته‌اند را به کار بگیرند تا بتوانند خودشان را از امپراتوری رها کنند.

علاوه بر این تریلر تازه، سرویس آنلاین دیزنی پلاس پوستری را نیز برای فصل سوم انیمیشن سریالی «بد بچ» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. پخش فصل سوم این اثر از تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲)‌ شروع خواهد شد. در همان روز ابتدایی سه قسمت اول پخش می‌شوند و باقی ۱۲ قسمت نیز به صورت هفتگی عرضه خواهند شد.

منبع: ign

CodeName:666Cambyses The Third

source

توسط funkhabari