به نظر می‌رسد که بازی The Last of Us Part 2 تقریباً پایان متفاوتی داشته است و به نوعی، با کشتن ابی توسط الی به پایان می‌رسید.

محتویات این متن، حاوی اسپویل است.

The Last of Us Part 2 به یکی از موردانتظارترین بازی‌ها در آستانه انتشار تبدیل شد، اما باور کنید یا نه، مانند بازی اول مورد تحسین قرار نگرفت. داستان بسیار تفرقه‌انگیز بود و بسیاری از افراد، دلیل آن را شخصیتی به نام ابی می‌دانستند، کسی که جوئل، قهرمان داستان بازی اول، را در ساعات ابتدایی به قتل می‌رساند.

بازیکنان بقیه بازی را صرف تلاشی برای انتقام جوئل و کشتن ابی می‌کنند که باعث جنگ و نزاع زیادی در این روند می‌شود. هنگامی که الی پس از چندین درگیری بالاخره بر ابی چیره می‌شود، او را در آب فرو می‌برد و می خواهد او را غرق کند اما در نهایت تسلیم می‌شود و او را نمی‌کشد. الی متوجه می‌شود که انتقام راه حل نیست، آن چیزی نیست که جوئل احتمالاً می‌خواهد و این تلاش غیرانسانی برای انتقام بیهوده است. سپس، او را رها می‌کند. این موضوع، واقعاً بسیاری از بازیکنان را خشمگین کرد؛ کسانی که عطش قابل درکی برای انتقام داشتند.

در The Last of Us Part 2 Remastered بازیکنان می‌توانند یک قطعه شامل توضیحاتی از سوی کارگردان بازی، نیل دراکمن، و برخی از بازیگران، از جمله اشلی جانسون و لورا بیلی، داستان را مشاهده کنند. دراکمن در آن فاش می‌کند که الی در پیش‌نویس قبلی داستان، ابی را می‌کشت. در آن نقطه از داستان، هم لو و هم یارا می‌مردند و ابی را کاملاً تنها می‌گذاشتند.

هیلی گراس (Halley Gross)، یکی از نویسندگان بازی، خاطرنشان کرد که الی با نکشتن ابی، قسمت‌هایی از وجود خود به عنوان آن کودک بی‌گناه در بازی اول را حفظ می‌کند و به او این شانس را می‌دهد که به همان شیوه‌ای که ابی در این مرحله از داستان بوده، احیا شود.

این سناریو، تقریباً آنچه که The Last of Us Part 3 می‌توانست باشد و آنچه خواهد بود را به‌طور چشمگیری تغییر خواهد داد. اینکه آیا اقتباس آتی بازی در فصل دوم (و احتمالاً سوم و شاید حتی چهارم) این سریال تلویزیونی هیچ کدام از این‌ها را تغییر می‌دهد یا خیر، باید دید.

source

توسط funkhabari