بن افلک و جان برنتال قرار است در فیلم Accountant 2 نقش‎‌آفرینی کنند که فیلمبرداری آن امسال انجام خواهد شد.

فیلم The Accountant در سال ۲۰۱۶ میلادی و با نقش‌آفرینی بن افلک در نقش اصلی به روی پرده سینماها آمد، فیلمی که در آن، بن افلک نقش آدمکشی را بازی می‌کند که مبتلا به اختلال طیف اوتیسم است و از نبوغش در ریاضیات بهره می‌برد تا خودش را یک حسابدار معرفی کند.

فیلم اول «حسابدار» به کارگردانی گاوین اوکانر بود و قرار بود که شروعی بر یک فرنچایز باشد اما حضور بن افلک در نقش بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی باعث شد تا این موضوع به تعویق بیفتد. حالا با گذشت هفت سال از آن زمان، قرار است فیلم «حسابدار ۲» ساخته شود.

برنامه کاری بسیار شلوغ بن افلک باعث می‌شد تا مدام تولید این فیلم به تأخیر بیفتد اما بنا بر گزارش‌های تازه، فیلمبرداری این اثر سینمایی قرار است در سال جاری میلادی انجام شود تا برای اکران در سال ۲۰۲۵ میلادی آماده شود. این در حالی است که بن افلک قبل از این فیلم در اثر دیگری نیز بازی می‌کند.

بن افلک و مت دیمون قرار است در سال جاری در فیلم Animals نقش‌آفرینی کنند، فیلمی درام درباره گروگان‌گیری که محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس است. پس از اتمام فیلمبرداری این اثر نیز بن افلک به سراغ فیلمبرداری و حضور در فیلم «حسابدار ۲» خواهد رفت.

علاوه بر بن افلک، دیگر ستاره فیلم اول یعنی جان برنتال نیز قرار است در فیلم «حسابدار ۲» حضور داشته باشد. فعلا تاریخ دقیقی برای فیلمبرداری فیلم «حسابدار ۲» تعیین نشده است.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari