با انتشار تصویری از پشت صحنه لایو اکشن فانتزی Wicked شاهد پایان پروسه فیلم‌برداری این پروژه سینمایی مورد انتظار هستیم.

یکی از شخصیت‌های نمادین و پرطرفدار داستان “جادوگر شهر از” که بحث ساخت لایو اکشنی سینمایی حول محور وی برای سال‌ها در میان بوده، جادوگر خبیثی نام دارد که پس از فراز و نشیب‌های بسیار بالاخره صاحب فیلم حماسی، فانتزی و موزیکال خود تحت عنوان Wicked (شرور) شده است؛ اثری که به نام Wicked: Part One نیز شناخته شده و توسط جان ام. چو کارگردانی شده است.

در داستان فانتزی و فراموش نشدنی ال. فرانک بام که تاکنون اقتباس‌های متعددی حول محور آن ساخته شده، شاهد بانوی سبزپوشی هستیم که توسط جادوگر شهر از برایش پاپوش دوخته شده و به شکلی ناخواسته تبدیل به جادوگری بسیار خبیث و وحشتناک می‌شود که نقش آفرینی آن بر عهده سینتیا اریوو ۳۷ ساله قرار گرفته است.

بازیگر آمریکایی‌تبار که با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود خبر از پایان پروسه فیلم‌برداری شرور داده است.

او نسبت به پایان پروسه فیلم‌برداری و حضور در چنین پروژه‌ای اعلام نموده که:

برای مدت‌ها به چنین روزی فکر می‌کردم که چه باید بگویم و هیچوقت جوابی پیدا نمی‌کردم؛ زیرا کلمات نمی‌توانند احساس من را بیان نمایند. حضور در چنین پروژه‌ای در کنار تیمی ارزشمند، بهترین هدیه‌ای بود که می‌توانستم دریافت نمایم. از فرصتی که به من داده شد، سپاس‌گذار هستیم و امیدوارم که از نتیجه نهایی راضی باشید.

حماسه Wicked روایتی ۲ بخشی خواهد داشت؛ بدین منظور که بخش نخست برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر امسال (۵ دی ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده و سپس در ماه دسامبر سال میلادی آینده شاهد انتشار بخش دوم آن خواهیم بود.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari